Ajja
Gift med forumet
Sist eg va på UL kontroll på sykehuset hadde jo snuppa lagt seg med hode godt ned i bekkenet og eg pusta letta ut....
Da blei det jo ikkje planlagt ks 14 dager før.... (Ønske jo føde normalt)...
Så ska ikkje tebake te sykehuset før den 17 (10daga før termin)...
Men va hos JM på Torsdag og da ligg snuppa på skeiva..... Og lagt i fra godt ned i bekkenet sånn som ho hadde logge..
Har jo mistenkt det da sia ho e så vanvettig aktiv...
Men va liksom ikkje heilt forberedt...
Så no sett eg her og kjenne etter alle tegn om nåkka e på gang sia JM sa eg måtte ikkje vente et sekund me å ringe vesst eg kjente det va på gang...
Vi har 2-3 timers kjøre vei te sykehuset og eg må føde der sia eg hadde ks sist...
(20 minutt til den lokale fødestua).....
JM sa det kunne gå begge veia i det vannet gikk eller riene startet... Altså at hun endte ville legge seg ned med hode eller helt på tverra...
JM meinte vi ikkje trengt ringe sykehuset siden eg allikavell har time der den 17....
Men eg e sååå usikker, redd og nervøs......
Lure på om eg ska ringe sykehuset på Mandag......
Ka dåkk syns???
E 37+1 i dag..... Termin e egentig 27.okt.....
Har masse kynnere, magen e steinhard og heilt sprengt... Klare tel tider ikkje ha nåkka som ligg tett over magen.... Tungt å puste....
Vært heilt rar i kroppen i dag....
Ja det va dagens laaaaange syte tråd fra meg..... :/
Da blei det jo ikkje planlagt ks 14 dager før.... (Ønske jo føde normalt)...
Så ska ikkje tebake te sykehuset før den 17 (10daga før termin)...
Men va hos JM på Torsdag og da ligg snuppa på skeiva..... Og lagt i fra godt ned i bekkenet sånn som ho hadde logge..
Har jo mistenkt det da sia ho e så vanvettig aktiv...
Men va liksom ikkje heilt forberedt...
Så no sett eg her og kjenne etter alle tegn om nåkka e på gang sia JM sa eg måtte ikkje vente et sekund me å ringe vesst eg kjente det va på gang...
Vi har 2-3 timers kjøre vei te sykehuset og eg må føde der sia eg hadde ks sist...
(20 minutt til den lokale fødestua).....
JM sa det kunne gå begge veia i det vannet gikk eller riene startet... Altså at hun endte ville legge seg ned med hode eller helt på tverra...
JM meinte vi ikkje trengt ringe sykehuset siden eg allikavell har time der den 17....
Men eg e sååå usikker, redd og nervøs......
Lure på om eg ska ringe sykehuset på Mandag......
Ka dåkk syns???
E 37+1 i dag..... Termin e egentig 27.okt.....
Har masse kynnere, magen e steinhard og heilt sprengt... Klare tel tider ikkje ha nåkka som ligg tett over magen.... Tungt å puste....
Vært heilt rar i kroppen i dag....
Ja det va dagens laaaaange syte tråd fra meg..... :/