E så lei

Alicia85

Elsker forumet
fytti grisn no e æ skikkeli utolmodi..har ondt overalt å masse irriteranes kynnera..huff,vil bare bli ferdi no..men ingnting skjer..blir sprø..e sikker på at æ går over[:'(] men håpe e jo dær..sorry sutringa mi

Tror det er lov til oss alle å være lei nå...
Selv om plagene er så som så, så klarer jeg meg igjennom de..
Det verste synes jeg er at det hverken går an å sitte, stå eller
ligge godt, så får ikke til å slappe av...

Men men.. tror jeg går over tida, så må vel bare innstille meg på det.
Gleder meg til jeg skal ut i permisjon nå, bare LITT over en uke igjen!
HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men det er greit å være lei sju.. men vi skal klare dette jenter!!! [:)]
sender trøstende og oppmuntrende klemmer til alle sammen[;)]

har d litt sånn opp å ned æ, i går va æ drit lei men i dag går d my bedre. e litt bekymra fordi  æ syns d e så lite liv i dag, lure på om d kan vær at nuske e sliten etter en lang dag me kynnera å sånn i går. syns æ kjent ho hikka litt i sted da. håpe alt e bra, ska t jordmor i morra da.

Var selv nede i en slik bølgedal i helgen. Tenkte at nå har jeg jo runda 37 uker, så da er det bare for gullet å komme ut. Ble så oppsatt på det at jeg ikke var innstilt på å vente en dag lenger. Drakk bringebærblad te, masserte det mystiske punktet på hælen, gikk turer, vaska hus og hadde en real kosestund med sambo. Men uten resultat... Så nå er jeg liksom litt over den kneika der, og tenker at vesla får bare komme når hun selv finner det for godt. Men kanskje fra neste uke av vil jeg prøve ut modningsakupunktur... Skulle gjerne hørt andres erfaringer i forhold til dette først...Anyone???

åhh kjenner meg igjen ja, skikkelig lei alle plagene og vondtene, og legene som har sagt at jeg kommer til å føde nårsomhelst... de er 90% sikre på fødsel innen en uke, og sånn har det vært siste ukene[8D] men legen sa kanskje jeg ble sattt igang i uke 38, gjett hvem som skal være drama queen neste gang hos legen[:D][:D]

ORIGINAL: BabyMama

Var selv nede i en slik bølgedal i helgen. Tenkte at nå har jeg jo runda 37 uker, så da er det bare for gullet å komme ut. Ble så oppsatt på det at jeg ikke var innstilt på å vente en dag lenger. Drakk bringebærblad te, masserte det mystiske punktet på hælen, gikk turer, vaska hus og hadde en real kosestund med sambo. Men uten resultat... Så nå er jeg liksom litt over den kneika der, og tenker at vesla får bare komme når hun selv finner det for godt. Men kanskje fra neste uke av vil jeg prøve ut modningsakupunktur... Skulle gjerne hørt andres erfaringer i forhold til dette først...Anyone???

hehe sånn har jeg også fått for meg,blir såå lei noen dager[:'(]

jeg tenkte å ta modningsakupunktur,men venter litt enda.koseter jo 300 pr gang så da gjør jeg det når det virkelig nermer seg.to tre siste ukene kansje[8|]så håper jeg at hun kommer på tia[;)]

vet om flere som har tatt modningsakupunktur når di er på over tid,og da har det blitt fart på sakene samme dag/natt.men det varierer vel fra person til person det også[8|]

Jeg er også lei...[&:] Lei av å ha vondt overalt. Alt i kroppen strekkes på en vond måte som gjør at jeg aldri får slappet av. Enten har jeg vondt øverst i ryggen, korsryggen, under ribbeina, i lysken, i beina eller alle stedene på en gang... Men skjønner at det visstnok er vanlig med mange vondter nå, Holder vel ut noen uker til[:)]

kanskje modningsakupunktur hadde vært noe for meg??? er det bedre enn å bli satt igang kanskje?[8|]

Jeg gleder meg veldig til å føde jeg nå, også blir det godt å bli ferdig med det for da kan jeg kanskje begynne å gå ned i vekt!!!! Det blir deilig det!

Back
Topp