E så imponert over...

JPSK

Elsker forumet
...dokkar som har 3,4 og 5 barn?!

Eg syns det e travelt me èn eg... No e min sønn 4, og det e knallkjekt asså. Men dagene går i ett.

Babytiden syns eg ikkje va særlig festlig, det må eg innrømme. Men fra han ble året, så ble det bare gøyere og gøyere. Alle fasene har sin sjarm asså, men eg syns det e kjekkere no.

Kossn e dokkar sine erfaringer, som har flere? Og ka e dokkars forventninger til den kommende tiden, dokkar som både venter dokkars første, andre eller tredje?

Jeg har to tette :) 20 Mnd mellom . Det har vært veldig travelt men de har veldig glede av hverandre :)

Jeg er også veldig imponert over de som har 3, 4 eller 5 barn. Nok med min snille fireåring.
Jeg har valgt å ikke ha barn som er født tett, så dette blir sikkert greit. :)
Gleder meg masse til å kunne være gravid og ikke tenke på at dagen for min SA snart kommer.

nr1 og 2 kom med 21 mnd mellomrom, nr2 og 3 er det akkurat 2 1/2 år mellom, også blir det litt under 2 år mellom nr3 og 4 :)

Man må lære seg å bli mer avslappa og bygge opp større tålmodighet :P hehehe :) tillate litt kaos og prioritere det som faktisk er viktig! og det er IKKE å opprettholde en plettfri husholdning med flekkfrie klær ;)

Jobber fortsatt med meg selv på noen områder ;) har virkelig lært mye om meg selv ja ;) og gjør det fortsatt

men ville ikke bytta bort kaoset mitt for noe annet i verden :) vi har det helt topp :) ja, man kan bli sliten og lei og frustrert og sint og oppgitt......men midt oppi alt så har man det så godt alikevel......for man blir jo også fylt av kjærlighet og glede og livsnytelse og lykkerus og gode klemmer....++++

Back
Topp