e så driiiiiiiitt lei!!

frkansen

Forelsket i forumet
når æ eendelig fikk sove til en normal tid, så skal man jo så klart bli vekt av de forbannade syre oppstøran!!! No e æ DRITT lei av å være gravid og det e en fryd tenke på at æ snart e ferdig :D

Uff det høres ikke noe særlig ut..! Det er godt det ikke er så alt for lenge igjen :)

Du sier noe. Sliten av å ikke kunne sove ett par timer i strekk. HAr så vondt i hoftene og rygg. Stå opp 100 ganger i løpet av en natt. Trøtt og lei.

ja kan forstå deg... er ganske lei je gog nå, men jeg har enda en del uker igjen:p

skjønner deg så inderlig godt[:-] Holder på å klikke for meg no, har virkelig fått dosen min... Kan berre sette i gang for min del, møkk lei av å vente.. Spyr fortsatt kvar dag, har gjort det sia eg va 8 veker på vei[:'(] Full bekkenløsning, masse halsbrann, alt er et ork. Det verste for meg e at eg ikkje klarer å ta meg av snuppa eg har frå før skikkelig, savner å kunne gjere det eg har lyst til sammen med ho... Så ja, rimelig klar for fødsel kan du sei...

Slenger meg med på den!! Er såååå lei!!! Håper inderlig snuppa finner veien ut litt før termin..

Huff, ikke noe kjekt [:@] Jeg  har ikke hatt halsbrann en eneste gang hitil[:)] Men merker der tar på nå på slutten, heldigvis ikke mange ukene igjen[:D]

ORIGINAL: tiansen

når æ eendelig fikk sove til en normal tid, så skal man jo så klart bli vekt av de forbannade syre oppstøran!!! No e æ DRITT lei av å være gravid og det e en fryd tenke på at æ snart e ferdig :D

da e vi to,ha sove godt i 2 netter no,men ha vest gulpa,rapa eller har ikke peiling men det ha komme litt ,,men åre ikke å gå på bade å hente tab,,,ha ikke tatt ein eneste en denne gangen sist spist æ så my at æ har sikkert etter virkninga ennda

Bare to, maks 4 uker igjen nå!! Hold ut[:)] Men skjønner deg godt, ikke like lett nå på slutten..

Back
Topp