e såååå dåli...

Hei1999

Glad i forumet
ble syk idag,ja fikk jo selvfølgeli spysyka,,eller man kan kalle det diare' syka,,,spydde bare 1 gang,heldivis... men nå sliiiter jeg med så vondt i ryggen og bekkenet at jeg ikke vet hvordan jeg skal sitt,stå,gå eller ligge... gruer meg til inatt,skal bli gøy å finne liggestillinger... huff,måtte bare bæse litt til dere,gubben er så trett og sliten etter at han har vært med begge ungene hele dag. men han har vært suuuper flink... stellt dm både morgen og kveld,vært ute en tur med dem. så han fortjener all hvile han kan få,,, så jeg orker ikke å bæse så mye til han nå... får heller vente til jeg skal legge mg med den vonde ryggen.. hihihi
håper jeg er frisk nok til å dra på jobb imorgen,slik at jeg får fri mandag å kan dra på bytur å handle de siste julegavene.. å guuu jeg er glad for å ha vært syk nå,å ikke midt i jula som er min flax... ha vært 5tøffe uker med sykdom hver helg... 1.helga lå vi alle med feber og forkjølelse,2.helga ble vi frisk,men even ble syk igjen å fikk falsk krupp,å helg 3. fikk even den fjerde barnesykdom med masse feber i masse dager,helg 4 fikk mathea spysyka,å nå denne helga har både jeg og sambo det... neste helg er det vel even sin tur... syns det ikke har gådd annet enn sykdom etter at jeg fikk unger.. vr aldri syk før..

Uff, dette hørtes forferdelig ut!
Får krysse fingrene for at dere får en sykdomsfri jul, da!
Masse god bedring til dere!

ORIGINAL: Lussi81

takk,håper og på en sykdomsfri jul... nå skal jeg få gubben til å legge pcn på plass å hjelpe meg i seng...

ORIGINAL: Susseline2

Å, uff og meg dere har virkelig fått kjent sykdom på kroppen i de siste, stakkars dere[&o]...

Håper dere alle holder friske leeeeeeeeeeenge framover!!!!!!!!!!!!!!!

Håper også du fikk en god natt, at ryggen ikke plaget deg for mye[:)]

fikk heldigvis sove litt inatt,fant meg en perfekt liggestilling,men så våknet jeg hver gang jeg rørte på meg.. barna våknet hall 8,noe de aldri før har gjort.. de sover som regel til klokken 9... så gubben sto opp med dem så jeg fikk sove til i 11tiden.. håper ryggen blir litt bedre etter 1paracet og 1ibux... vil så gjerrne på jobb ikveld slik at jeg får fri imorgen... har sett sånn frem til å dra på den byturen å shoppe ferdig julegavene og møte alle venninnene mine[:)]

takk[:)] hehe,du var det ja,heldiggrisen... savner å gå på julebord. men så har det seg slik at gubben jobber i et firma som har sikkert 500ansatte,så det er aldri noe julebord der,å jeg jobber for et privat firma med få ansatte,å det har ikke vært noe julebord... har ikke vært på julebord siden jeg var 17-18år..
ORIGINAL: Ingerg

God bedring, bonpia![:)] Jeg var litt dårlig i natt[&:], men lurer på om det hadde andre årsaker..(var på julebord...[;)])[8D]

Hørtes ikke noe bra ut nei.. Håper du har blitt bedre...? I dag har jeg spydd 3 ganger og mannen 1.. Skikkelig dårlige![:'(] Men var ute i går og da.... Satser på at det er det og ikke spysjuka...[;)]

ORIGINAL: Lussi81

GOD BEDRING !!!!!!!!!!! Håper det går fort over [8|][8|]

Back
Topp