E SÅ LEI MÆ..

mattea

Glad i forumet
Men æ ana ikkje kaffør at æ e det! Har alt æ kan ønsk mæ men alikavell så kjennes alt så tungt førr tia. Ska te kontroll me magen som har vært i ulage ei stund nu, e vel redd førr at det kan vær kræft. Men æ må bare håpe at det bare er en infeksjon kansje. Fader å, e så redd å magefølelsen e så dårlig.

vet ikke hva jeg skal si annet enn att jeg håper det går bra med deg .og så sender jeg en klemm din vei.

Tusen takk. Men det e nu man sku ha ønska at man hadde en vældig nær vænn som kunna ha stådd me mi sia å gjedd mæ litt styrke. Men tusen takk astrone , du virka som ei utrulig go jenta. Kjenn dæ ikkje men har lagt merke te innleggan dine å di sei litt.[:)]

Huff, så leit å lese[:(] 
Er ikke noe god følelse, den tristheta..
Krysser fingrene for deg, håper de finner ut av noe og at det ikke er noe alvorlig, så du blir fort frisk.
Også sender jeg mange trøsteklemmer[:)][:)]

Og enda flere styrkeklemmer[:)]

Takk førr at dåkker bryr dåkker, det sei jo litt. Har venne men di har næsten skydd mæ etter at æ fortalte det her. Æ kjenn jo ingen av dåkker men alikavell så bryr dåkker om mine problema, tusen takk.

ORIGINAL: 3stars

Takk førr at dåkker bryr dåkker, det sei jo litt. Har venne men di har næsten skydd mæ etter at æ fortalte det her. Æ kjenn jo ingen av dåkker men alikavell så bryr dåkker om mine problema, tusen takk.

Hvorfor det? Er jo ikke noe smittsomt..
Og venner skal da støtte[8|] Burde skamme seg, vennene dine..
Godt vi har BV, en god plass i mange situasjoner[:)][:)]

ja dåkker e ei utrulig go støtte, rart når man ikkje kjenn hverandre, men takk igjen.å Å du Ferarless, du e så utrulig go å æ føl at æ kjenn dæ men gjør jo ikkje te. Kansje vi e sjelevenna..Men tusen takk uansett å go natt te dåkker. [:)]

har selv nettopp (før jegble gravid)
vært igjennom omfattende undersøkelser av mage og tarm system,
fordi jeg hadde masse plager...
var litt redd for kreft jeg og ja..

men de fant ingenting og jeg har egentlig bare blitt bedre siden,
selv om vi ikke ble noe klokere på hva det var..

men jeghar det bra og detvar ikke kreft=)

mmen skjønner hvertfall hvordan du har det, og det tar mye på og gå rundt med slike tanker.
*sender masse positivt og håper de går like bra for deg som for meg, kanskje til og med enda bedre;)

huff, vet du. innlegget ditt er akkurat som jeg skulle skrevet det selv! *skummelt*

skal du dra til legen med den magen din da? huff, lykke til iallefall. og håper på lyse tider for deg..

ORIGINAL: astrone

vet ikke hva jeg skal si annet enn att jeg håper det går bra med deg .og så sender jeg en klemm din vei.

ORIGINAL: ~fearless~

Huff, så leit å lese[:(] 
Er ikke noe god følelse, den tristheta..
Krysser fingrene for deg, håper de finner ut av noe og at det ikke er noe alvorlig, så du blir fort frisk.
Også sender jeg mange trøsteklemmer[:)][:)]

Og enda flere styrkeklemmer[:)]

Tusen takk[:)]. Gleda mæ te torsdagen , ska bi godt å få vite litt.

Håper det gå bra med deg og at det blir bedre [;)][;)] Er leit og høre at du har det sånn. Håper de finner ut hva det er, og at det ikke er noe alvolig eller noe =)  Lykke til =)   sender masse klemmer

Back
Topp