E.R.A

shannon

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Augustlykke 2015
Hvordan gikk det i natt?
Har du fått sove noe?[:)]

Hehe, god morgen. I natt, sove? Hørtes godt ut. Nope ikke sove nei. Men jeg fikk gi pupp også fikk jeg ikke sove[:D][:D][:D].  Prøvd å legge henne over i senga hennes, men nei, det gikk heller ikke. Hun våknet etter 15 min.
La merke til at hun mens hun sover begynner plutselig å snu hodet venstre/høyre, mange ganger, som om det er noe som er i veiien. Kanskje tenner som vekker henne? Skal på kontroll nå på torsdag, så får vi spørre der hva er problemmet. Tusen takk for at du spør. Kjempe hyggelig.

Har du prøvd dentonox eller hva den heter hvis det er tenner?
Slitsomt å ikke få sove skikkelig på natten, får håpe det snart går over![;)]

Ja slitomt, spes nå, når far er ute fra huset kl 8 og tilbake 23. Hobby. Han har julekonsert hele denne uka. Men fra lørdagen av, skal han få lov å styre med snupa. Og jeg skal sove.
Skal prøve dentinox i kveld.[8|]

Typisk at mannen er vekke når snuppa bestemmer seg for å klusse på nettene!
Men han får vel tatt det igjen når han er ferdig med de konsertene ja tenker jeg[;)]
Skjønner ikke hvordan du får energi til å bake å styre på som du gjør uten skikkelig søvn på natta?

Energien kommer fra overtrøttheten, dessuten så blir jeg gal av å sitte hjemme og gjøre ingenting. Oh ja han skal ta seg av A i hele jula, fin juleognyttårsgave til far synes jeg.[:-]

Hehe, ja klart det, verdifull tid med far vet du, viktig for lille A det!
Og samtidig veldig godt for mor[:D]

Back
Topp