e-post til kollegaer

Dragen’s hule

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2024☀️
Nå går jeg inn i min siste arbeidstime før permisjon, og jeg tenkte det ville være koselig å sende en "siste" hilsen til kollagaene mine (vi er spredt ut på 3 forskjellige kontor) bare for å si at jeg kommer til å savne å jobbe med de mens jeg er i permisjon og at jeg gleder meg til å komme innom og hilse på med lille babyen etterhvert.
Jeg er bare så ufattelig dårlig til å faktisk komme på hva jeg skal skrive, så er det noen der ute som har noen gode ideer?
 
Du kan for eksempel skrive :

Hei kjære kollegaer, nå er min tid inne for permisjon, det har vært koselig og jobbe med dere så langt, jeg gleder meg til å komme tilbake til dere, men i mellom tiden får dere stå på og nyte arbeidstiden, jeg kommer til å savne dere mens jeg er vekk, men lover å komme innom på besøk når lille har kommet :Heartred
 
Du kan for eksempel skrive :

Hei kjære kollegaer, nå er min tid inne for permisjon, det har vært koselig og jobbe med dere så langt, jeg gleder meg til å komme tilbake til dere, men i mellom tiden får dere stå på og nyte arbeidstiden, jeg kommer til å savne dere mens jeg er vekk, men lover å komme innom på besøk når lille har kommet :Heartred
Tusen takk! Det var en veldig fin måte å skrive det på!
 
Back
Topp