E maser noe vanvittig om

Vand

Forumet er livet
å få hull i ørene! Hun vil nemlig ha samme som meg og Ine[:D][;)]

Så snart vinteren er over skal hun få hull i ørene[:)] (hun er fornærma for at hun må vente, men jeg gidder ikke nye hull i ørene og lue[;)])

ORIGINAL: *MissMe*

Hehe.. Syns det er så fint på små jenter jeg!!![;)][8D] (skyt meg og...[8D])

Skal vi skyte hverandre?[:D]

Nei, hun ber om det selv (og jadda, hun vet ikke smerter osv osv) så da blir det hull! [:)] Gleder meg! [:D]

ORIGINAL: Vand

Nei, hun ber om det selv (og jadda, hun vet ikke smerter osv osv) så da blir det hull! [:)] Gleder meg! [:D]

Haha.. Tenkte på alle de som ikke syns noe om hull i ørene på små jenter...[8D] Men de holder seg kanskje mest på generell??[8D]

Haha.. Tenkte på alle de som ikke syns noe om hull i ørene på små jenter...[8D] Men de holder seg kanskje mest på generell??[8D]

Skjønte det, tenkte vi kunne skyte for dem! [8D] Neida, de er her inne også[8D]

Skjønte det, tenkte vi kunne skyte for dem! [8D] Neida, de er her inne også[8D]

Jepp,husker eg fekk ei lita ramse når eg delte med forsamlingen at snuppa mi på 3 skulle få[;)]

Det er sånt som mi "ikke kobler" tror jeg [8|], hun synes mamma er fin når jeg har øredobber som henger litt, men hun har aldri sagt hun vil ha, og ser ikke for meg at hun kommer til å gjøre det på en goood stund [8D]

Gleder oss til å se bilde av Emmeli med øredobber [:)][:)]

Åh, det er så skjønt!!

M maste fryktelig mye om hull i ørene i sommer og høst, var hos frisøren 3 ganger for å ta, men hver gang vi satt oss i stolen ville hun ikke likevel. [8|][8D][8D]

Så blir vel en stund til det blir hull i hørene på denne jenta! Skulle ønske hun også ville ha noo [;)][8D]

ORIGINAL: KathMor

Det er sånt som mi "ikke kobler" tror jeg [8|], hun synes mamma er fin når jeg har øredobber som henger litt, men hun har aldri sagt hun vil ha, og ser ikke for meg at hun kommer til å gjøre det på en goood stund [8D]

Gleder oss til å se bilde av Emmeli med øredobber [:)][:)]

Ja, de "kobler" forskjellig disse små... Emmeli har snakket om det siden november - men klart, hun blir jo "påvirket" av både storesøster og mammaen som skifter øredobber daglig[;)]

Skulle gjerne tatt nå, men pga luen på vinterstid venter vi til våren...[;)]

snuppa mi bryr seg ikke om sånt enda hun... hun er ikke så jålete,håper det kommer [8D]

ORIGINAL: ..christine..

*rekker opp hånda!*

Jeg synest IKKE noe om det[;)]

Skal inrømme at det gjorde ikke jeg heller. Helt til jeg fikk jente selv...[8D]
Men Anna skal ikke få hull helt enda da..[;)]

*rekker opp hånda!*

Skal inrømme at det gjorde ikke jeg heller. Helt til jeg fikk jente selv...[8D]
Men Anna skal ikke få hull helt enda da..[;)]

[;)]
Er mye barna maser om som de ikke kan få uansett hvor mye de maser.
Så hvorfor få hull tidlig i ørene bare fordi dem har lyst på?

Nei, hull i ørene er greit. Men ikke når dem er så små...

Har lite å bidra til denne diskusjonen siden jeg egentlig syns det skal være opp til barnas personlighet og foreldrenes kapasitet til å akte realistisk...

En oppegående forelder som er klar over hva dette dreier seg om, og et barn med sterk personlighet og ståpåvilje kan fint få hull i ørene tidlig for min del[:D].

Den diskusjonen har kommet tidligere når alis var en del mindre og da kunne jeg ikke tenke meg noe sånt for vår del. Føltes for brutalt. Nå kunne jeg sikkert vurdert det hvis hun maste veldig om det - men det gjør hun ikke så jeg står ikke enda ovenfor det valget[8D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Har lite å bidra til denne diskusjonen siden jeg egentlig syns det skal være opp til barnas personlighet og foreldrenes kapasitet til å akte realistisk...

En oppegående forelder som er klar over hva dette dreier seg om, og et barn med sterk personlighet og ståpåvilje kan fint få hull i ørene tidlig for min del[:D].

Den diskusjonen har kommet tidligere når alis var en del mindre og da kunne jeg ikke tenke meg noe sånt for vår del. Føltes for brutalt. Nå kunne jeg sikkert vurdert det hvis hun maste veldig om det - men det gjør hun ikke så jeg står ikke enda ovenfor det valget[8D]

Det var egentlig veldig godt sagt! [;)]

Jeg gidder ikke diskusjonen (den har vi hatt før)[:)] Jeg ser ikke på det som ett brutalt voldsforsøk å få hull i ørene, så det blir det så fort snøen blir borte! [:)] Gleder meg! [:D]

såklart hun også må få hull i ørene! [8D]

stor jente hun også! men lurt å vente til etter vinteren da! [:)]

Syns det er fint må jeg innrømme [:)]
...men snuppa maser ikke - har nok overhodet ikke vurdert det som en mulighet, så da blir det ikke før hun er større [:)]

*rekker opp hånda!*

Back
Topp