Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Vand
ORIGINAL: *MissMe*
Hehe.. Syns det er så fint på små jenter jeg!!![;)][8D] (skyt meg og...[8D])
Skal vi skyte hverandre?[:D]
Nei, hun ber om det selv (og jadda, hun vet ikke smerter osv osv) så da blir det hull! [:)] Gleder meg! [:D]
Nei, hun ber om det selv (og jadda, hun vet ikke smerter osv osv) så da blir det hull! [:)] Gleder meg! [:D]
Haha.. Tenkte på alle de som ikke syns noe om hull i ørene på små jenter...[8D] Men de holder seg kanskje mest på generell??[8D]
Haha.. Tenkte på alle de som ikke syns noe om hull i ørene på små jenter...[8D] Men de holder seg kanskje mest på generell??[8D]
Skjønte det, tenkte vi kunne skyte for dem! [8D] Neida, de er her inne også[8D]
ORIGINAL: KathMor
Det er sånt som mi "ikke kobler" tror jeg [8|], hun synes mamma er fin når jeg har øredobber som henger litt, men hun har aldri sagt hun vil ha, og ser ikke for meg at hun kommer til å gjøre det på en goood stund [8D]
Gleder oss til å se bilde av Emmeli med øredobber [:)][:)]
ORIGINAL: ..christine..
*rekker opp hånda!*
Jeg synest IKKE noe om det[;)]
Skal inrømme at det gjorde ikke jeg heller. Helt til jeg fikk jente selv...[8D]
Men Anna skal ikke få hull helt enda da..[;)]
ORIGINAL: Tjukkaaa
Har lite å bidra til denne diskusjonen siden jeg egentlig syns det skal være opp til barnas personlighet og foreldrenes kapasitet til å akte realistisk...
En oppegående forelder som er klar over hva dette dreier seg om, og et barn med sterk personlighet og ståpåvilje kan fint få hull i ørene tidlig for min del[:D].
Den diskusjonen har kommet tidligere når alis var en del mindre og da kunne jeg ikke tenke meg noe sånt for vår del. Føltes for brutalt. Nå kunne jeg sikkert vurdert det hvis hun maste veldig om det - men det gjør hun ikke så jeg står ikke enda ovenfor det valget[8D]