e magen begynnt å vise??

tronaldo

Andre møte med forumet
Hei!
Er første gangsfødene og 14 u på vei, eg syns magen er begynnt å vise, men det var sånn plutsli og uventa eg la merke til det.. e det bare meg eller?[:)]

Hehe, godt det berre ikkje e meg då [:D] At me e fleir så inbille oss ting [:D]

hei tilhører ikke her jeg, men ville bare si at magen min hadde alerede begynnt å vokse i uke 10 og da så man det tydlig at det var en liten gravid mage [;)]
så hvis dere syns det har kommet en liten mage så har det nok det [;)]

Min viser litt og det er kjempe gøy, bynner å lure på om det er flere enn en inni der:)

er i uke 14, og ja, magen vises temmelig godt! har kanskje litt sammenheng med svært god matlyst i tre mnd...men jeg har alltid vært flat.

det kjipe er at jeg har vokst ut av mine trange jeans, og DET synes jeg er tidlig! har måtte kjøpe meg nye, vide stoffbukser i str 42...tidligere 38/40...

Virker som magen har vokst veldig de siste to ukene, synes jeg.. Ser det litt nå altså. De fleste klær passer ennå, men styrer unna de jeg veit er små...

Jeg er også 14 uker på vei, min mage har fått litt form ja[:)] Endelig kan man se at man virkelig er gravid![:)]

Hei. Magen min har også begynt å tre frem. Sliter med at gamle bukser strammer, og buksene som er en str større detter bare av/sagger. Jeg bruker kun bukser som har litt stretch, så de har jo holdt seg ganske lenge. Jeg har ganske høy midje, men hater bukser som går over navlen. Derfor så har jeg ingenting å "henge" buksene på. Hjelper ikke akkurat å ha ganske flat rumpe heller. Bukser er en stor frustrasjon for meg! Og ingen er lange nok. Har lange bein, bruker til nød 34 i beinlengde, men aller helst 36. Noen som vet om noen bra butikker? Jeg er 178 høy...

Tror min har begynt å vise seg, den føles mye strammere, eller hardere på en måte. Jordmora sa det var fordi livmora flyttet seg lenger opp eller noe sånt... Jeg har dessuten gått ned noen kilo de siste mnd, så jeg vet det ikke er maten som gjør det ihvertfall. [;)]Syns det var litt rart at jeg hadde gått ned, jeg føler meg liksom litt større[;)]
Andre som har det sånn?

Hei! Jeg har det akkurat sånn som du! føler meg så stor, klumpete og oppblåst, men har faktisk gått ned noen kilo.. Men om ikke lenge så går vi nok fort opp i vekt!!

Jeg har også gått ned i vekt, men alle buksene mine begynner å stramme....

Vises VELDIG godt på meg ja![:)] Det begynte i grunnen å vises veldig fort, jeg bærer barnet utenpå, så kan nok bli ganske fortung etterhvert? [;)]

Magen vises godt hos meg nå!=)

Hei.. Magen min er stor den. Ble veldig fort stor med første mann å men det har kanskje noe med at jeg er bare 156 høy.[:)][:)][:)] syns det er deilig at magen vises. trives med den jeg

Ja, magen min viser den.. Er nesten 17 uker på vei med tvillinger..

I forrige uke var det fortsatt bare oppblåsthet, men nå ser jeg at fasongen har begynt å komme. [:D]Litt synd jeg er litt polstra i nedre del av magen, skulle gjerne sett det enda bedre. Men det kommer jo [:)] Prøvde mammabukse i går, og da så jeg plutselig skikkelig gravid ut, og når jeg har på strømpebukse.
Likevel får jeg "skjule" det litt til sånn at ikke alle på jobb ser det når jeg kommer innom på onsdag. Da vet hele bygda det på en to tre pga plassen jeg jobber på.

Syns da jeg har fått litt mage jeg, men blir nok ikke stor.. Var ikke det sist heller...

Jeg har fått så stor mage at jeg nekter å tro at jeg hører til i denne terminklubben... hehe.. Men det får jeg vel svar på når jeg skal til ultralyd igjen tirsdag om ei uke...

Back
Topp