E litt skuffa...

pippå

Glad i forumet
på min kjære mamma.
Får ho låvde å holde d hemmelig at ho ska bli bestemor.
Men trur ik du at ej klarde å lure d ut av ho at ho hadde klart å sei d t ei venninde av ho!
Kjenne d at ej e skuffa.

Ej e ik sint,ej e berre veldi,veldi skuffa.

Hadde plana om at ho skulle få fortelle d t nokken etter ul som ej ska ha i uke 8+4. Men no e ej i tvil.
Å d som ej synest e verst e at ej måtte nesten tvinge d utav ho at ho hadde sakt d. Vi e ganske nær, så ej høre d på ho at ting ik stemme.

Måtte berre få d ut........

Mamma har heldigvis sakt t venninda si at ho ik må sei d t nokken. Ik d at vi he felles venna ej og mamma,men ej e venna me ongane t mamma si venninde. Skjønna?

Skjønna no d at mamma e kjempe stolt og vil helst rope d ut slik som ej også vil. Men hadde vert greit om ho hadde sakt d t mej rett fram. Men men.... No he hormonane dempa sej litt og vi har snakka litt til om saken,så d går greit.

Her har jeg ikke sagt det til moren min for jeg VET at hun ikke klarer å holde seg[8D]

ORIGINAL: Rappo

Her har jeg ikke sagt det til moren min for jeg VET at hun ikke klarer å holde seg[8D]

Samme her.. og hun skal få vente en stund med å få vite det... [8D]

Mamma fortalte det til venner, og venner av mine småsøsken, da ble jeg irritert, men herregud det er jo bare en gledelig nyhet, og jeg kan jo egentlig ikke bli sur på noe hun er kjempestolt av!!

er nok bare veldig stolt ja[;)]
vanskelig å holde en sånn nyhet for seg selv.
men bra dere har pratet ut[:D]

Er nok bare at hun er så stolt at hun også (endelig) skal bli bestemor...Er irriterenes, jeg vet, men du får bare prøve å tenke på at hun gleder seg såpass at hun rett og slett ikke klarte å holde seg...

Shit happens...[&o]

Snakka me ho i stad også og ho hadde kjempe dårlig samvittighet. Men ho lovde å holde d for sej sjøl t ej sei at ho kan fortelle d t nokken.

ORIGINAL: pippå

Snakka me ho i stad også og ho hadde kjempe dårlig samvittighet. Men ho lovde å holde d for sej sjøl t ej sei at ho kan fortelle d t nokken.

bra det da:) er nok ikke lett for de heller..

Back
Topp