E.L.F makeup *skuff*

_gjotterii_

Elsker forumet
Fikk endelig pakkelapp i posten idag, 14 dager etter bestillingen ble sendt. Gledet meg SÅ masse!!

Pakket opp og men æsj... Ser jo ut som dårlig Nille sminke og så innmari små produkter... (vel ja nå kostet det jo 16,- tingen, men såg jo både større og mer "eksklusivt" ut på nettsiden)

Cover all Stick og pudderet likte jeg ikke... Livet ikke fargen som var på nett(honey) mye mørkere... Og blush(husker ikke hva det heter på norske :) ser man jo ikke att man har tatt på i det hele tatt... Syns jeg tok på mye..

Men likte øyeskyggebe og maskaraen:)
Tror jeg kansje skal prøve ut mineral makeupen men litt usikker på grunn av det dårlige inntrykket jeg fikk nå av sminken...

Jeg bestilte sminkekostene til mineralsminken, de var iallefall gode:):)

Skjønne du ble skuffet.
Er kun mineral makeupen jeg har vært fornøyd med. Blir å bestille mer av det.
Men alt det andre ser bare billig ut.

har vært fornøyd med det meste derfra, seff noen ting som ikke er gode men! mineral makeupen liker jeg veldig godt! billig er den også!

Kansje je skal gi mineral makeupen en sjangs :) elsker mineral makeupen til isodora, men den er dyr.. :) tror jammen je skal prøve å se :)

Jeg tenkte også å prøve mineral sminken:)

Hvis du vil prøve mineral make-up så anbefaler jeg www.tikei.se
Der får du kjøpt små prøver av alle produkter til 10 sek pr boks. Har kjøpt plenty med øyenskygger der, prøvene varer lenge og da kan du kjøpe mange farger [:D][:D][:D]

synd!! [:'(]

Jeg lurer fælt på om den makeup'en som selges på tv-shop er noe! Noen som har prøvd!? [:)]

Den Sher Cover Ell noe slik?? Den ser litt god ut!

har ikke prøvd men har ei venninne som bruker det å hun sier det er det beste hun noen gang har prøvd [:)]

ORIGINAL: JuniNurk2011

har ikke prøvd men har ei venninne som bruker det å hun sier det er det beste hun noen gang har prøvd [:)]

sher cover!? [:)]

Jeg har kun prøvd ut foundationpudder og øyeskygger i mineral serien. Dem er veldig bra![:D]

Back
Topp