E kje alti lik kjekt å stilla klokkå :)

Frøkenharepus

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Ungane forstår liksom ikkje det me klokkå, så dei står opp klokkå 7 dei uansett, blir jo 6 då ette stillinga :) greit når faren står opp me di, ikkje fult så kjekt når du må opp likavell for å tissa :):)

Sent from my iPhone using BV Forum

Det ble stilt i natt... ;)
Samme her... Her våkner minste mellom 6-7 gammel tid, så i dag var kl 5.30 når vi stod opp... Zzzz...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Klokka ble stilt tilbake frå 3 t 2 i natt .. :)

Det ble stilt i natt... ;)
Samme her... Her våkner minste mellom 6-7 gammel tid, så i dag var kl 5.30 når vi stod opp... Zzzz...

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Litt vel tidlig :) men får mye ut av dagen da :)

sitter her med solbærtoddy å to stk barn som våkna kl 0530... uggh.....

Vi er vanligvis oppe kl 5, og la meg med skrekken om å måtte stå opp 4 (!)... Heldigvis sov han til 5.15, helt utrolig til å være han..

Vi er vanligvis oppe kl 5, og la meg med skrekken om å måtte stå opp 4 (!)... Heldigvis sov han til 5.15, helt utrolig til å være han..

5?? Off det e jo natt då .. :)

Alle skryter av å sove 1 time lengre, her ble d bare å stå opp ett par timer tidligere enn vanlig. Så hurra for alt klokkestyret...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har hatt to små på overnatting, dei starta dagen 5.30 i da.. tidlig for ei som ikkje e vant til det, men ser ka eg har i vente :)

Er så glad at småen pleier å våkne i 9 tiden ;) her startet dagen kl 8.15 :) og jeg er fortsatt super trøtt!

Her våkna lillemor på 14,5 mnd 04 et eller annet og nektet å legge seg til å sove igjen :p godt det var min sovemorgen :p

Veldig glad for at vi starta overgangen for noen dager siden. Min fantastiske 1,5 pro g sov helt til 06.30 ny tid :D

Veldig glad for at vi starta overgangen for noen dager siden. Min fantastiske 1,5 åring sov helt til 06.30 ny tid :D

Back
Topp