e driit suurrr

Frøken Happy

Glad i forumet
Avstandsforhold sucks!!!!!!

han tar aldri tlf.. ha rengt i 4 daga å han tar ikke tlf...  han ha skreve mld ja..   men tar ikke tlf.....     å reng ikke tellbake....  bi såå utruli frustrert...   han e mye deppa, å bestemora dødd nettopp men keffør i svarte tar han ikke tlf...  no får eg sekkert ei mårra melding med kyss å gla i dge å blææ... men ikke når forklaring e rett ette boka det   [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Hm. Kanskje du kan sende blomster med en fin hilsen  til han siden han er lei seg??

ORIGINAL: tafas

[8|]hmm

Ville nok bare få ut en del frustrasjon! [8D]

ORIGINAL: Mirus

ORIGINAL: tafas

[8|]hmm

Ville nok bare få ut en del frustrasjon! [8D]

jo jeg skjønte det, are viste ikke selv hva jeg ville ha gjort mer

Jeg syns vel det er normalt, om man kan bruke det uttrykket, å svare i løpet av 4 dager når man er et par. Selv når man sørger. Så skjønner du ikke er helt fornøyd.

kanskje han trenge r litt avstand

ja assa begravelsen hva her på heimplassen så da hva han her i ei uka å eg hva ilamme han i ei uka.. nei e mye rart hehe  mått berre få ut litt frustrasjon.. blomster å konfekt kunn eg jo ha sendt vest det her ha vørre en venn...

Hmm....vet ikke hva jeg skal si jeg.....
Husker da jeg var i et avstandsforhold og han ikke svarte..

J hvordan syntes du det var???[8|]

Jeg syns det var jævlig og jeg ble skikkelig lei mg...
Engang ,var han på tur med klassen (gikk på fhs ) og han hadde da "glemt" tlf hjemme på sovesalen..Yeeah riiight...
Jeg var fra meg av bekymring...
Jeg kan jo egentlig ikke vite om det var sant eller ikke,men etter jeg fant ut at han dreiv å knulla på en annen der borte så valgte jeg å tro han sannsynligvis hadde mobilen med seg hele tiden..

Nå sier jeg ikke at din gjør det men jeg skal aldri være i noe avstandsforhold igjen,det er jo ikke alle som er såpass idiot som min eks...

hmm  har no mine mistanka [:(][:(]

æsj da! du får skrive at du skjønner at han er lei seg å sånne ting, men at du hadde satt pris på om han kunne ta tlf når du ringte! fordi du blir redd og lei deg når han ikke gjør det!
var sammen med en som var akkurat sånn! da sa jeg fint ifra at hvis vi skulle være sammen og bo så langt unna hverandre så var det obligatorisk å ta tlf! hvis ikke fikk men hvertfal ringe opp igjen med en gang man fikk sjansen!

Si heller hva du føler når du får snakket med han neste gang... Ikke sikkert at han vet hva du føler... Og de aller fleste menn må ha informasjon inn med te-skjeer[&:]

Håper det ordner seg[:)]

jada han e både på facebook , nettby å msn...   men frks nettby e han aldri inne på mi sia.. men eksen sin sia kan han gå inn på[:@][:@]

skriv aldri inne på der tell meg heller...  

jeg ville nok tatt meg en prat med ham... og kansje spurt om koss det egentlig lå ann... syns det hørtes litt rart ut...

ønsker deg lykke til og får håpe att det ikke er noe galt![:)]

skjønner åssen du har det..var sammen med en som bodde på sørlandet og jeg bor på østlandet..etter 1 år sammen begynte han på folkehøyskole en time fra oslo men så sluttta han å svare på tlf..jeg ble gærn!!!!!!! så skjønner godt hvordan du har det nå!!!

var det ikke du som var sammen med han fyren som skrev til andre damer at de var slike damer han likte, og spurte om de skulle kline, og spurt damer på nettby om de vil ha sex med han?

Back
Topp