e det noen som er lite plaget er da

marsbabyen

Andre møte med forumet
      jeg er vel en av de heldige som er lite plaga, kjenner det litt i puppene og ryggen  og kansje litt mere behov for aa sove men ellers if in form. Haaper at det gaar bra med alle marsfolka.
Hilsen marsbabyn

jeg har ikke mye plager akkurat nå, har hatt kvalme, svimmelhet, ømme bryster, stikninger og for å ikke snakke om humørsvingningene... uff!

Nå er jeg til tider mer øm i brystene og trenger å sove mer, og det er ubehagelig å sitte med bukse på. hehe

samme som deg marsbabyen, + drømmer mye rart da.. he he.. men føler meg veldig heldig til nå[:)]

Dette svangerskapet har jeg merket GODT, er kvalm hele dagen.
Kaster ikke opp -hadde nok klart det om jeg ikke hadde fortrengt det... (livredd for å kaste opp [:(])
Nussene er såvidt jeg klarer å ta rett på uten at det kjennes ut som om de blir kniiiipt.
Og veeeldig trøtt.
Sover mye, også fordi jeg er kvalm hele tiden.

Skal bli spennende å begynne igjen på jobb i morgen tidlig.
Har hatt ferie siden jeg fant det ut...

men men.... "premien" er jo verdens beste da?!?

Jeg er heller ikke mye plaget[:)] Bare litt trøtt, ømme pupper, og mensmurringer av og til... Blir nesten litt bekymret jeg da, om alt er som det skal, siden jeg er i så fin form..[8|] Skal uansett til ul om 1,5 uke heldigvis, da får jeg roet nervene[;)]

Ja her i gården merkes det godt at noe er annerledes. Det verste er kvalmen, ikke så ille at jeg kaster opp, men konstant uggenhet som gjør at jeg ikke orker så mye... Akkurat som å være bilsyk hele dagen...
[:'(]
Ellers er det jo ømme pupper, tretthet (som heldigvis ikke er så ille nå lenger!), tett nese (begynner også å gi seg!), hodepine (de siste dagene) og diverse småtteri som bare minner meg på det jeg vet så godt og er så glad for! Men gleder meg til kvalmen gir seg!

mitt svangerskap minner meg om å vere fyllesjuk i fleire periodar av dagen... er i tillegg litt bittelitt såre i puppane, trøtt og har humørsvingingar som kan skremme dei fleste...

ORIGINAL: Elaine

mitt svangerskap minner meg om å vere fyllesjuk i fleire periodar av dagen... er i tillegg litt bittelitt såre i puppane, trøtt og har humørsvingingar som kan skremme dei fleste...

Høres akkurat ut som mitt svangerskap[;)]

Back
Topp