Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ***sommerbaby***
Lurer på om det er noe hensikt i det hele tatt at jeg søker. Har så lyst, men har ikke studiekompetanse.
ORIGINAL: November lykke
Mange på sykjehjemmet jeg jobber på kom glatt inn realkompetanse..
på nivå med kravet som inngår i generell studiekompetanse, eller tilsvarende.
ORIGINAL: babyensmamma
Jeg søkte på realkompetanse i fjor, hadde 8 års erfaring og er hjelpepleier, men kom ikke inn! Men det vurderes ut fra skjønn og antall andre søkere, så er jo bare å prøve, lykke til! [:)]
Jeg søkte på realkompetanse i fjor, hadde 8 års erfaring og er hjelpepleier, men kom ikke inn! Men det vurderes ut fra skjønn og antall andre søkere, så er jo bare å prøve, lykke til! [:)]
ORIGINAL: ***sommerbaby***
Å så kjedelig da. hvor var det du søkte? hår du søkt flere ganger?
ORIGINAL: Kaizer
Var det vanskelig å søke? Man må jo legge ved øretenhundreogfjerten dokumentasjoner og bare det tok litt motet fra meg.... Har 10 års erfaring som hjelpepleier, så sånn sett burde vi jo kommet rett inn!