e det nån som..

hsj

Glad i forumet
e det nån som har bynnt å lagt på seg?
eg har ikke fløtta meg så lagnt på vækta, gått ned 1 kg.

jeg har gått ned ganske mye de første månedene,men nå er jeg på tur opp igjen[:)]

huff... tør ikke å tenk på kor dette skal ende... har lagt på mæ 5-6 kg allerede.... nei og nei.[:'(]

Vært litt opp og ned. Men forige kontroll (som var den 15.) da veide jeg akkurat like mye som første gang[:)] Venter på kiloene.

Har gått opp et par kilo nå helt i det siste - endelig!
Bare iløpet av den siste uka vises plutselig magen skikkelig godt [:D]

hei er 20 uker på vei og veide meg i går for første gang siden jeg ble gravid og jeg hadde bare gått opp en og en halv kilo[&:] jeg trodde minst jeg hadde gått op 6-7 kg, for jeg syns selv det ser sånn ut, men har bestemt meg for ikke å stresse med vekt under svangerskape[8|]

Gikk opp et par kilo i begynnelsen av svangerskapet, men har ikke lagt på meg siden...hadde gått ned en kilo når jeg var på kontroll idag..

ORIGINAL: dagros
....men har bestemt meg for ikke å stresse med vekt under svangerskape[8|]

Har bare lyst å si at jeg synes det er bra å ikke stresse med vekt under svangerskapet! Slanking er fy fy! Jeg vet at det ikke er det dere driver med folkens, men fikk litt behov for å si det likevel! Kjenner mange som legger på seg langt mer enn det gjennomsnittet på 8-12 kg det står om i bøkene... Ikke så gøy å lese om at 12 kg er "vanlig" mens man selv har gått opp over 20 kg...

Men det må man ikke la seg deppe av folkens! Det blir gode sjanser til å gå ned i vekt etter fødsel: Mye vann i kroppen tisser vi ut, og så skal noen av oss amme(det er slankelmiddel for min del) og så får vi etterhvert en liten reser å springe etter!

Slapp av og nyt magen folkens! Detter går så bra så!

Back
Topp