E det her rett av meg??

Frøken Happy

Glad i forumet
Farn tell victoria ha hittes tell betalt minnste bidrag tell ho victoria..åsså skraut han tell meg att han ha tjent fire hundre tusen i fjor,å ha fådd kjemmmmpe mye igjen på skatten..så eg for tell nav å levert søknad om endring av barnebidrag..så no e han drit sur på meg,fikk melding i stad kor det sto att eg mått berre ikke tru att han kom tell å kjøp nåkka ekstra,eg mått berre stå før ALT!!  hehe  som om eg ikke gjør det no liksom..men hva det rett av meg allikavell?

Ja det var riktig gjort av deg, han skal jo betale for barnet sitt

Signerer[:D][:D][:D]

ORIGINAL: 3barn

Signerer.[:)]

han må jo bare godta at bidrag regnes ut fra inntekta hans...
å det er noe du må passe på for seff sier han ikke noe selv... tro meg du gjorde det rette....

JA!!Synes d var veldig rett av deg. Og han vet d selv, han føler seg bare som en idiot som skraut av d og trodde at du ikkje ville forstå at du og victoria ble snytt for viktige kr

det var rett gjort av dæ,han ska jo betal for ongen

ORIGINAL: 3barn

Signerer[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Oktober07

ORIGINAL: fanitulla

tøfft gjort!!!
men er enig med deg...

Signerer  ...dessuten hadde det sikkert blitt oppdaget en dag alikevel og da måtte jo han ha tilbake betalt alt han skulle ha betalt alikevel og det hadde nokk vært værre for han tenker jeg..

Skjønn ikke det før ,på nav så sa dem att det hva eg someventuelt mått sei ifra..

eg skjønn ikke kordan dem sku ha fønne det ut..han ha jo betalt det samme sia vi gikk fra kvaraner..da ha jo ikke nav sjekka inntekta hannes i løpet av de her åran da? skjønt det sånn at eg fikk ikke tilbake betalt nånn teng..

hmm  hørtes forferdelig rart ut..syns nav e nå dritt syns dem kan gje sånn info..må egs ett meg inn i norges love for å få alt som det ska vær  å åååå  forferdelig frustrert no,har dårli smavitihet e sur ,å lei meg..førbanna dritt mannfolk[:(][:(][:(][:(]

Back
Topp