Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
for da er eg. har ikm neste helg og klør i fingrane etter og testa. kommer sikkert til og testa kvar dag neste veke. har kjøpt masse billige tester på nett[:)] herregud kor lyst eg har på ein positiv test.[:)]
Jeg har vel vært en liten mini testoman... Er vel mange av oss som er det når man prøver å bli gravid[:)] Billige tester er jo supert da. Blir jo fort dyrt å kjøpe tester fra apoteket...
godt da ikkje bare er meg. heilt utruligt at da går ant og bare svi dei av. godt da finst billige tester på nett. men ein dag då vise da positivt håper eg[:)]
heheh man kan fort bli avhengig av de testene jah.. så prøøøver å la vær men er ikke alltid like enkelt!! Jeg skal prøve å holde meg denne gangen lengst muligt[;)]
Kan vel si d sånn..[:)] Venter på pakke i posten rett over helga.. Vil jo liksom teste før eventuelt TR kommer også, hvis ikke blir man jo litt snytt for spenninga[:D]
eg TROR eg har ikm om 2-3 dager.,.. men e liksom ikkje 100% sikker me tanken på at eg hadde SA 13 feb...
men lenge leve håpe :):):) å MASSE gravtester i skape [8D] hehe