e d opprop i dag 25.12

mallu

Betatt av forumet
Er ikke no flink å lage noe spesielle tråd, men melder mæ for i dag. Det blir stusselig her når ikke Linka eller Fiorelina har vært her og styra for oss. Dokker er kjempe flinke...
Æ har d ellers bra. Babyen bevege sæ akkurat nu skikkelig, kanskje fordi æ spiste litt for mye sjokolade... Ha en nydelig dag alle sammen og kos dere!!![:D]

hellu. Ække så flink med slike tråder jeg eller...men er her i værtfall. Kjenner det stikker litt i underlivet i dag....men tenkte vi skulle prøve å gå en liten tur fordi;) Bare 6 dgr igjen av desembern, og 2005!!!!! Knipe knipe knipe......Ha en fortsatt fin dag da Mallu;)

Jeg er her også enda, hadde en fin kveld i går. I dag har jeg hatt litt vondt i magen og stikkninger i underlivet...vet ikke hva det betyr, men kniper for harde livet [:D][:D][:D].
Godt å høre at det går bra med dere andre også .

Er her jeg også. Hadde en fin julaften. Blir nok en meget bortskjemt baby... Så mye fine ting allerede før den er født. Første barnebarn på begge sider så i år hadde de gått amok og handla. Jeg ble veldig glad når jeg forstod at de hadde vaska alt av klær og tepper før de ble pakka inn. Det var julegave til mor det [:D]

Svigerfar hadde hatt Ole Brum dilla, men ikke helt hatt størrelse og aldersgruppe i hodet så ongen har Ole Brum klær og ting i maaaange år fremover....

Jeg er her også!! god og mett enda etter julemiddagen, riskrem, masse snop og enda mere mandariner! [:D] jaja, da klarte vi oss over julaften da jenter...blir spennende å se hvem som klarer å knipe igjen til nyttår!

Back
Topp