E d nokken som

mariann85

Blir kjent med forumet
he begynnt å få bekkenplager?? E 15 +3 uke på vei no å d begynne å plage mej virkelig, spess om natta ...

Nei tror ikke det :-P men he støkke litt rundt korsryggen. vekje om d e en begynnelse :-P kor du e fra btw? Mtp dialekt

Jeg er 16+4 og har slitt nå i snart 3 uker og veldig plagsomt på natta da det er vondt uansett hvordan jeg ligger.. Blæh! Men forventet ikke annet da jeg hadde det sist og.

ej får kjempevond bli ej liggende for lenge på sida... når ej skal snu mej e d som ej ikke he følelse i hofta.. kjempevondt :(( håpe berre d ikke bli verre... e alt for rastlaus til å ikke vr gangbar :p

Hei sunnmøringa ;)

Godt å høre ej ikkje e åleine...men her e d korsryggen so protestera på et kvart :/

ej syns no sånne ting kunne kommt litt seinere ej da :p he vør plaga me høgrefoten sia ej va ca 7 uke på vei ...

Jeg kjenner det om jeg går litt hjemme, om jeg bare legger sammen og på plass klær er jeg helt gåen i bekkenet og høyre foten... synes det er utrolig irriterende å få det så tidlig

Ikke mye brvegelse jeg skal ha før det er vont i bekken,høyre hoftte og fot:( fikk ikke desse plagene så tidlig i mine 2 forrige svangerskap:-s. Er 15+3 i dag

Ja hadde det de siste 2-3 mnd av forrige svangerskap, så bare venter på at det skal dukke opp denne gangen og. Men har heldigvis ikke gjort det enda (bortsett fra litt smerter i korsryggen i ny og ned). *Bank i bordet*!

ej jobba som frisør so da står ej heile dagen so no kjenne ej d godt når dagen begynne å gå mot slutten... fikk mej trimsykkel i dag som ej he hørt kan vr til hjelp so da e d berre å sykkle i vei :)

Back
Topp