E d muli???

Lykkelig med 3

Forumet er livet
Min kjære kom hjem med bot på 2000 kr [8D][8D]

Han har altdi drete i om han kjører med tåkelys i tilegg til vanlige..
Og vet ikke hvor mange ganger jeg har sakt det til han at han godt kan ha dei av..
Men nei da.....
Men kanskje nå[8D][8D]  må le litt
men i tilegg er det jæ... sure penger [&o][&o]

auch! Jeg kjører alltid med tåkelys og park-lys på dagtid.. men kvelden er det vanlige lys som gjelder.. Er altfor sure penger det der [8D]

Hehe! Det koster å være "kul"... [8D]
Jævlig sure penger for noen lys liksom....

ORIGINAL: VL

Hehe! Det koster å være "kul"... [8D]
Jævlig sure penger for noen lys liksom....

Ja hehehehe[8D][8D]
Jeg ler litt inni meg... men han blir sur når jeg ler som han ser [8D][8D]
JA vi har liksom ikke derpt noen eller skadet noen liksom... men det er vell at det kan skje pga vi bruker dei...

Er jo en grunn til at man skal ha dem av til vanlig. Håper han lærer nå da. [;)]

Kjenner til den! Jeg fikk samme boten for et par måneder siden [:(]
Det kjipeste er at jeg ikke var klar over det, lånte mamma sin bil og må ha satt de på uten å vite det[:'(]
I min bil kjører jeg alltid med parklys og tåkelys/spredere.. og vanlig kjørelys når det er mørkt..

Det er suuuuure penger![:'(]

ORIGINAL: liamsmamma

Det kjipeste er at jeg ikke var klar over det, lånte mamma sin bil og må ha satt de på uten å vite det[:'(]
I min bil kjører jeg alltid med parklys og tåkelys/spredere.. og vanlig kjørelys når det er mørkt..

Ja det er helt grusomt kjipt...
Dei skulle jo latt deg gå med en advarsel da i vertfall....
Ja nå er den heldi vis betalt her da så slipper å tenke mer på den...

ORIGINAL: BNE

ORIGINAL: liamsmamma

Ja det er helt grusomt kjipt...
Dei skulle jo latt deg gå med en advarsel da i vertfall....
Ja nå er den heldi vis betalt her da så slipper å tenke mer på den...

ja det syntes jeg også, spurte om jeg vær så snill kunne få en prikk eller advarsel istede men nei det var ikke
aktuelt og jeg fikk beskjed om å sjekke lysene på bilen før jeg kjørte hvis jeg ikke kjente bilen... [:'(]

Oiiii, det gjør jeg og ofte... og visste ikke at en kan få bot for det heller Kjipe penger da!

Min mann ble stoppet i sverige, med grøftelys.

Der fikk han bare en advarsel. "det er inte lov i sverige, OG det er inte lov i Norge heller" [:D][:D] Det har vi mobbet han for ofte.

Til daglig kjører jeg bare med vanlige lys. Men når det er mørkt, og jeg skal til områder hvor jeg vet det kan være barn/dyr/folk osv skrur jeg på alt jeg har av lys (og det er heller ikke nok spør du meg). Hvis de bøtelegger meg for det så skal de ihvertfall få høre hva jeg mener om sikkerhet og lys først [:D]

Fikk han bot for det? Uflaks[8D] Får bare påpek jeg [8D][:D]

Jeg har alltid på spredere (tåkelys), men kjører med parklys på dagtid, og kjørelys på kvelden. Vi har i tillegg xenon i sprederene.

ORIGINAL: miraculix

Til daglig kjører jeg bare med vanlige lys. Men når det er mørkt, og jeg skal til områder hvor jeg vet det kan være barn/dyr/folk osv skrur jeg på alt jeg har av lys (og det er heller ikke nok spør du meg). Hvis de bøtelegger meg for det så skal de ihvertfall få høre hva jeg mener om sikkerhet og lys først [:D]

ser den:) men problemet er bare at man blender motkommende bil. så da er det fare for at det skjer enda verre ting..:/

Back
Topp