E d lov å være litt lei no? :P

Smurfine88

Forumet er livet
Juli13-jentene
Desemberskattene 2014
Julimammaer 2016
Føle så mange syns at det ikkje e lov å være lei før en går over tiden? :P

Eg har gått sjukemeldt siden før testen slo ut positivt! Det har jo vært greit nom det...
Har hatt et lett svangerskap med få plager... Så ska jo ikkje klage sånn sett..
E ikkje utålmodig i den forstand for har forsåvidt begynt å grue meg til fødsel :P
Samtidig som eg e mega spent! :P

Men no e eg LEI av ALLE som mase om det e noe på gang!!! :P
Og lei av sprengt blære!! Hadde antiselskapsblære fra før så no bor eg omtrent på do!!! :P

Men eg nyyyyyter å kunne sove lenge så lenge eg kan :P

Måtte bare lufte litt!! :D

Vente ei tulle 20 juli <3

Det er helt lov å være lei:) har selv vært sykemeldt siden 16 desember pga store bekkenplager og begynner å kjenne kraftig på å være lei. Har hatt sinnsykt vonde kynnere hver natt i en uke nå så har sovet maks 3 timer hvert døgn! Skal inn på føden kl 21 i dag for å få sovemedisin og hvile, må være der over natten for observasjon da! Festelig.....

Termin 24 juli. Ei lita jente i magen

Føle så mange syns at det ikkje e lov å være lei før en går over tiden? :P

Eg har gått sjukemeldt siden før testen slo ut positivt! Det har jo vært greit nom det...
Har hatt et lett svangerskap med få plager... Så ska jo ikkje klage sånn sett..
E ikkje utålmodig i den forstand for har forsåvidt begynt å grue meg til fødsel :P
Samtidig som eg e mega spent! :P

Men no e eg LEI av ALLE som mase om det e noe på gang!!! :P
Og lei av sprengt blære!! Hadde antiselskapsblære fra før så no bor eg omtrent på do!!! :P

Men eg nyyyyyter å kunne sove lenge så lenge eg kan :P

Måtte bare lufte litt!! :D

Ja kjære deg det er lov å være lei!! Har ikke termin før 4 august!! Og jeg er LEI!! Så at du er lei skjønner jeg super godt!! Bor også på do, og føler han bor mellom knærne mine!
Så ja! Lov å være lei:P

Venter nr 3 4. August:)

Det er lov å være lei :) Ingen andre som "bestemmer" det vel? Det er plass til at flere kan være lei samtidig ;)

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Jeg er like lei!
Føler det helt likt som seg med spenning og grue seg til fødsel, samt do besøk og alt annet.

Og så er jeg så SINNSYKT misunnelig på alle som har fått en liten en. Har jo ikke venta like lenge, men når man holder seg i ett forum så teller man liksom ned sammen med de andre...
Og føler meg ferdig med å telle ned nå, selv om det er 6 dager til termin...

Vi får gi hverandre styrke de siste dagene. Er ikke lenge igjen HELDIGVIS!

♥ Termin 21 juli på verdens beste gutt ♥

absolutt enig om at det er lov å være lei :)

Det er lov...
Jeg er dritt lei!! Nå har je gitt opp, tror ikke han vil ut..

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Det er lov...
Jeg er dritt lei!! Nå har je gitt opp, tror ikke han vil ut..

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Ikkje hu her heller, tror hu liker å plage meg! :P

Ikkje hu her heller, tror hu liker å plage meg! :P

Vi har for fine magehus:p

Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Det må være lov å være lei, er det selv og jeg har ikke termin før 30 juli :/ Er mye plaget med masrier og lurer virkelig på hvordan de ekte riene er når de begynner. Jeg gleder meg til å hilse på den lille, men jeg kjenner også at jeg gruer meg litt til fødsel.. Redd smertene, men vet jo at jeg må igjennom det.

Det må være lov å være lei, er det selv og jeg har ikke termin før 30 juli :/ Er mye plaget med masrier og lurer virkelig på hvordan de ekte riene er når de begynner. Jeg gleder meg til å hilse på den lille, men jeg kjenner også at jeg gruer meg litt til fødsel.. Redd smertene, men vet jo at jeg må igjennom det.

Sånn har eg d og! Glede meg til det e over!! :P

Fem dager over termin nå! Begynner nok å bli lei her og... Dvs, jeg vil så gjerne ha ham ut, og se og holde ham. Også vil jeg ha en egenstarta fødsel, ikke det pille/drypp-dritet :( grrr sukk
Ikke rekker foreldrene mine å se nurket heller, reiser 2 uker til Madeira neste mandag (overtidsfristen). Dobbeltsukk!

Må være litt drepende kjedelig å ha vært sykemeldt så lenge fra kjøringa.. Men du har jo kunnet lage og ordne mye fint da :-) idag har jeg også laget et babynest: artig! :-) vaska du ditt?

Ja rimelig kjedeligt å ha vært sjukemeldt så lenge :)

Nei eg har faktisk ikkje tenkt på å vaske babynesten..:P

Eg og e redd eg ska måtte gå maks overtid og greier.. spesielt når de sa ho va 18% øve gjennomsnittet i uke 32..
det vil si 4,2-4,3 kg ved termin det.. stor unge! :P

Og hvis eg går maks overtid får ikkje min familie sett babyen heller, for de kommer ner neste uke på ferie :P hehe

Ja rimelig kjedeligt å ha vært sjukemeldt så lenge :)

Nei eg har faktisk ikkje tenkt på å vaske babynesten..:P

Eg og e redd eg ska måtte gå maks overtid og greier.. spesielt når de sa ho va 18% øve gjennomsnittet i uke 32..
det vil si 4,2-4,3 kg ved termin det.. stor unge! :P

Og hvis eg går maks overtid får ikkje min familie sett babyen heller, for de kommer ner neste uke på ferie :P hehe
Håper det ikke er så lenge igjen :)

Back
Topp