E-bay erfaringer...

solsikk1

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaringer med å kjøpe sko til småtrollene på e-bay? Tenker på størrelser, kvalitet osv...

Hadde ikkje kjøpt sko til gullet på ebay! Dersom dei ikkje passer, må dei kastes.. du kan ikkje sende i retur. Dersom nokon har kjøpt skikkelige varer, kan du komme borti ein selger med dårlige kopier..

sorciere_ skrev:
Hadde ikkje kjøpt sko til gullet på ebay! Dersom dei ikkje passer, må dei kastes.. du kan ikkje sende i retur. Dersom nokon har kjøpt skikkelige varer, kan du komme borti ein selger med dårlige kopier..

Det var jo et miljøvennlig syn på saken?:P
De kan gis bort? Selges? Mye KAN returneres, men det koster som regel mer enn det er verdt.

Jeg har kjøpt finsko på ebay. minsta passet de fint til, men kvalitet vet jeg ikke, hun skal bruke dem i bryllupet, så de står fint i skapet:) Størstetuppene har jeg ikke fått til enda, men satser på de er greie de også..

Så klart kan man være uheldige, men dersom man sjekker størrelser skikkelig, med både centimeter og størrelseguider så er man nok på ganske rett vei. Man tar så klart en risk når man handler på nett, men om man sjekker hva andre har skrevet om produktene før man handler, og sørger for å holde seg til top rated sellers, med mange kjøpere og godt rykte på kvaliteten, så mener jeg man ligger ganske godt ann. 

Det er ikke BARE drittprodukter på Ebay. Det finnes mye bra, man må bare vite hvor man skal lete!

Back
Topp