Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
jordmoren min sendte søknaden til sykehuset når jeg var på første kontroll i uke 7, og da fikk jeg svar ca 2 uker etterpå... så var det bare å skrive datoen inn i boka og gå og vente i 9 uker til.... [:D]
Jeg ville ringt sykehuset jeg og hørt jeg. Hvis de ikke har deg registrert av en eller annen grunn så kan du kanskje få satt av time nå. De tar vel gjerne ikke til UL på sykehuset hvis du er over uke 20, mener jeg å ha lest/hørt en gang.... [8|] (litt usikker der ja)
Henvisningen fra legen min ble borte, jeg ringte selv til sykehuset og etterlyste time 2 uker før, og da hadde de ikke fått henvisningen. Ordnet det sånn at de satte meg opp på en time, og så tok jeg med legehenvisningen opp der selve dagen.
Det varierer hvor lenge før du får vite det. Men legen må først ha søkt om fødeplass til deg. Da skal du få en bekreftelse på at du har fått fødeplass. Og så sendes det ut en innkalling til ultralyd en stund etter det. jeg fikk min for noen uker siden, og skal nå på torsdag. Får altså ikke UL før i uke 20. Så det er enda god tid for deg å få beskjed!
Halloen....
Legen mi kontaktet sykehuset angående ultralyd, Såh fikk vi et brev om det I posten....
Tror at vi fikk det brevet I vært fall 3 Uker før... [:D]
Fikk brev om innkallelse bare noen dager etter 1. kontroll hos legen min (uke 10). Jeg ville ringt og hørt med sykehuset.. Er jo ikke mange ukene igjen til du skal. [;)]