E bærre lura...

pusi82

Gift med forumet
katti får man bekjed om når man ska te den vanlige ul? har ikke hørt nåkka enno

jordmoren min sendte søknaden til sykehuset når jeg var på første kontroll i uke 7, og da fikk jeg svar ca 2 uker etterpå... så var det bare å skrive datoen inn i boka og gå og vente i 9 uker til.... [:D]

Jeg ville ringt sykehuset jeg og hørt jeg. Hvis de ikke har deg registrert av en eller annen grunn så kan du kanskje få satt av time nå. De tar vel gjerne ikke til UL på sykehuset hvis du er over uke 20, mener jeg å ha lest/hørt en gang.... [8|] (litt usikker der ja)

Spør om legen din har sendt inn papirene dine til sykehuset.
Min glemte det sist og jeg måtte krangle meg til en ul time på sykehuset i uke 20.....

Jeg fikk innkalelsen 2 uker før jeg skulle inn.. Snakk med legen din om papirene er sendt inn.. [:)]

Henvisningen fra legen min ble borte, jeg ringte selv til sykehuset og etterlyste time 2 uker før, og da hadde de ikke fått henvisningen. Ordnet det sånn at de satte meg opp på en time, og så tok jeg med legehenvisningen opp der selve dagen.

ORIGINAL: Minimeg

Fikk innkallelse 4 uker før. Men det varierer fra plass til plass.
Har hørt at noen ikke får før en uke tidligere.

Hvor langt er du på vei da?

12 uke å 4 daga

jeg fikk vite UL datoen når jeg var på første legetime i uke 8...
du kan jo bare å ringe legen/sykehuset å høre[:D]

Ei venninne av meg fikk innkallelsen i mellom uke 11 og 12 en gang...

Jeg har bytta lege, men skal til jordmor for første ang i morgen og til ny legen på torsdag, så vi får høre hva dem har å si!

Det varierer hvor lenge før du får vite det. Men legen må først ha søkt om fødeplass til deg. Da skal du få en bekreftelse på at du har fått fødeplass. Og så sendes det ut en innkalling til ultralyd en stund etter det. jeg fikk min for noen uker siden, og skal nå på torsdag. Får altså ikke UL før i uke 20. Så det er enda god tid for deg å få beskjed!

M

Halloen....
Legen mi kontaktet sykehuset angående ultralyd, Såh fikk vi et brev om det I posten....
Tror at vi fikk det brevet I vært fall 3 Uker før... [:D]

fikk brev 1 uke etter jeg hadde vært på første legekontroll (den var i uke 9 + 5) og skal inn når jeg er 19 fulle uker på vei

Fikk brev om innkallelse bare noen dager etter 1. kontroll hos legen min (uke 10). Jeg ville ringt og hørt med sykehuset.. Er jo ikke mange ukene igjen til du skal. [;)]

Back
Topp