Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja.... at det skal ta sånn tid! det sliter på, med usikkerhet og bekymring!Nica_ skrev:
Vi er på andre året, og håper vi snart er i mål med CP diagnosen nå... og hjelp har vi fått masse av gudskjelov :)
Dyspraksi virker som en litt ullen diagnose, og er som jeg har skjønt ikke så anerkjent i norge!
Jeg har lest denne jeg også. Årsaken til at den er så lite kjent kan vel skyldes at det ikke direkte henviser til en fysisk feil, som f.eks i noen CP tilfeller ser man jo klart skaden i hjernen, og kan relatere det til handikappet barnet har. Den favner flere handikap, uten en påviselig skade! Men ja, jeg har også tenkt at det kan like gjerne være det sønnen min har som CP.Nica_ skrev:
Når det gjelder overgang fra BHG til skole er jeg stygt redd for at oppfølgingen ikke skal være like god der! Men det kan jo være motsatt for deres del. Vi har fått enormt god oppfølging i BHG, men jeg har skjønt at den ikke har vært så god hos dere!
Det du skriver om STATPED er jo interessant! Jeg har ikke lest så mye om det:)
Vi er inne i så mange instanser at jeg nesten blir gal... og hvor lenge vi skal holde på m det aner jeg ikke. Kan liste her, for jeg har mistet oversikten selv:
Habilitering hver 6.mnd
nevrolog hver 9 mnd
Øyelege hver 4 mnd
Kiropraktor 1 gang i mnd
Genetisk avd har vi hvert (håper vi er ferdige der da)
Huseby kompetansesenter skal vi inn 2 dager i oktober
Tror det er alle spesialister vi er innom! hvis det fortsetter slik må jeg jo slutte å jobbe nesten:)