Dysmatur baby vs "vanlig" baby

Så fantastisk med 4kg!

Ja på mange måter et det nok det samme. Merker mer og mer endring etter jeg skrev denne posten. Så om et par uker blir det nok mer på normalen tipper jeg.

Når ca fikk dere ordentlig smil fra krabaten? Regne med det ikke er 6 uker etter fødsel :p

Så bra. Blir mer og mer våkentid etterhvert. Storebrødrene som var 2kg og 2,5kg sov mye det første halve året. Og så ble det plutselig full fart.

Hun var 3,5mnd da vi fikk det første smilet. Så laaangt over 6 uker.:p
 
Så bra. Blir mer og mer våkentid etterhvert. Storebrødrene som var 2kg og 2,5kg sov mye det første halve året. Og så ble det plutselig full fart.

Hun var 3,5mnd da vi fikk det første smilet. Så laaangt over 6 uker.:p

Storebror her som var 2,4kg sov ikke mer den første tiden enn hva som er normalen. Utvikling går ganske på normalen på alt. Kanskje par hakk bak de jeg trilla med, men innenfor normalen. Forøvrig så vipper han rundt 50% på percentilen nå.

Tenker det er ekstra stort når en så liten begynner å smile :Heartred Var dere lenge på sykehuset etterpå?

Du har sikkert svart på dette før, men jeg har ikke fått med meg noe :angelic:
 
Storebror her som var 2,4kg sov ikke mer den første tiden enn hva som er normalen. Utvikling går ganske på normalen på alt. Kanskje par hakk bak de jeg trilla med, men innenfor normalen. Forøvrig så vipper han rundt 50% på percentilen nå.

Tenker det er ekstra stort når en så liten begynner å smile :Heartred Var dere lenge på sykehuset etterpå?

Du har sikkert svart på dette før, men jeg har ikke fått med meg noe :angelic:
Så godt storebror har vokst godt. Og har utviklet seg bra.

Vi var 7 uker på sykehuset, da kom vi hjem en måned før forventet av lege og sykepleiere. Måtte dere være lenge på sykehuset?
 
Så godt storebror har vokst godt. Og har utviklet seg bra.

Vi var 7 uker på sykehuset, da kom vi hjem en måned før forventet av lege og sykepleiere. Måtte dere være lenge på sykehuset?

Nei, halv uke. Blodprøvene var fine hele veien og han gikk ikke ned et gram fra fødselsvekten. Var par ekstra dager pga min form etter et jævlig svangerskap.

Så bra dere fikk reise en hel mnd tidligere enn forventet. Stor seier :happy:
 
Back
Topp