M
My heart
Guest
Kjenner ei som har barn med dysleksi
Kan hun søke om hjelpestønad pga merarbeid i hjemmet?
Noen som vet?
Kan hun søke om hjelpestønad pga merarbeid i hjemmet?
Noen som vet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikke, men følger med på denne tråden.
Jeg har dysleksi, og det misstenkes at min datter også har det
Astma? Seriøst? Det finnes sikkert en oversikt et sted over alt som går under merarbeid?Vet at folk kan søke om de har barn med astma, adhd bl.a
Dysleksi vil jo også gi merarbeid i hjemmet
Astma? Seriøst? Det finnes sikkert en
oversikt et sted over alt som går under merarbeid?
Oh wow. Kan jeg søke merarbeid for at jeg selv også har astma?Astma? Seriøst? Det finnes sikkert en oversikt et sted over alt som går under merarbeid?
Astma kan ta mye ekstra tid det daAstma? Seriøst? Det finnes sikkert en oversikt et sted over alt som går under merarbeid?
Aldri hørt om før.. Trodde det gjaldt vesentlig merarbeid som autisme, adhd, o. l jeg. Kommer eksem under dette også da?Oh wow. Kan jeg søke merarbeid for at jeg selv også har astma?
Vil også se det der altså!
Blir imponert om vi får barn uten astma
Har astma selv, så det vet jeg.. Men mye som kan ta ekstra tid og ressurser . Eksem, allergi... Lurer på hvor man finner lovverket.Astma kan ta mye ekstra tid det da
Det er nok kun de som er svært hardt rammet vil jeg tro, oss «vanlige» med astma får nok ikke det. Ikke et tilbud vi fikk når barnet fikk astma, og vi har to av de barnaAldri hørt om før.. Trodde det gjaldt vesentlig merarbeid som autisme, adhd, o. l jeg. Kommer eksem under dette også da?
Kjenner til alt det der..Har astma selv, så det vet jeg.. Men mye som kan ta ekstra tid og ressurser . Eksem, allergi... Lurer på hvor man finner lovverket.
shit ass!Mhm..Kjenner til alt det der..shit ass!
Jeg har har barn med astma og allergi, fikk hjelpestønad på eksemen. Men beløpet gikk på hvor mye arbeid det var. Måtte føre hvor ofte jeg smørte osv... da eksemen roet seg ned fikk jeg ikke mer.Har astma selv, så det vet jeg.. Men mye som kan ta ekstra tid og ressurser . Eksem, allergi... Lurer på hvor man finner lovverket.
Ligger vel under der man søker tipper jegHar astma selv, så det vet jeg.. Men mye som kan ta ekstra tid og ressurser . Eksem, allergi... Lurer på hvor man finner lovverket.
Aldri hørt om før.. Trodde det gjaldt vesentlig merarbeid som autisme, adhd, o. l jeg. Kommer eksem under dette også da?
TakkKan gå på nav.no og søk på hjelpestønad.
Der kan du fylle ut skjema. Og i tillegg skrive et eget skriv om hjelpebehovet. Antall timer osv.
Må ha dokumentasjon fra lege/ spesialist på problemet/ diagnosen. Nav kan også innhente opplysninger fra legen.
Det står også at en ikke trenger å ha en diagnose, men merarbeid pga en situasjon.