Dyrt???

Vand

Forumet er livet
Vi drar til syden nå, men vi har jo 4 uker ferie i sommer.... Så jeg bare sitter her og surfer litt[8D]

Sjekket ut kristiansand dyrepark (2 dagers pass) + kaptein sabeltannshow.................. Det blir 3360 kr for oss!!! (Da går barn t.o.m 2 år gratis inn på Kaptein sabeltann.... og jeg tok 2 dager før 3 års dagen hennes[8D])

Og for oss så kommer jo bilkjøring (blir vel 250 mil tur/retur), overnattinger her og der og mat i tillegg....

Nei, jeg sier bare; er det rart vi heller drar til syden?? [8D] Men hadde vært moro å gjøre noe annet også[:D]

Off ja dyreparken + show blir dyrt suns jeg. Var inne på tanken vi og. Men her ble det Danmark i steden. 

sviiiiiiiiindyrt sprø du meg!!! Men så har jeg ikke sett placet altså - vet ikke om det er pengene verdt[8D]

Det er jo en kjempefin park som jeg syns alle barn bør få oppleve, men i deres tilfelle ligger den gruuusomt langt unna da...[&:]
Dyrt ja, men jeg syns det er verdt det da..[;)] Vi skal kanskje innom der til sommeren, men Danmark frister mest. Kanskje vi kan ta det senere så Mari får utbytte av de også..[;)][:)]

Eeelsker Dyreparken - den er vel verdt pengene som et todagerspass koster!!
Har ikke vært på show ennå ettersom de ikke har vært store nok, men neste gang vi reiser så blir det nok show også [;)]

SØØØRLANNE!!![:D] Vi skal også i dyreparken! er så gøy atte [:D][:D][:D][8D]

Vi lurer på å ta en tur i slutten av mai, da koster det 480kr for oss alle i 2 dager i parken..
Om vi vil bo på Dyreparken hotellet i familierom koster det oss 3540kr. DYYRT...[8D][8D]

Hvis vi hadde bodd i nærheten, så syns jeg at det er noe man kan koste på seg en gang eller to! [;) Men når vi må kjøre 250 mil, ha mange overnattinger osv osv, så blir den todagersturen veldig dyr! [&o][;)]

Men uansett så syns jeg det er dyrt med 3500 kr for dette.............[&:]

ORIGINAL: *MissMe*

Vi lurer på å ta en tur i slutten av mai, da koster det 480kr for oss alle i 2 dager i parken..
Om vi vil bo på Dyreparken hotellet i familierom koster det oss 3540kr. DYYRT...[8D][8D]
Svarer seg å reise før sesongen begynner ja. Vi gjorde det for 2 år siden. Var der dagen før sesong start. [:D] Til neste år blir det vel å spandere på oss en tur til dyreparken og kaptein sabeltann..

ORIGINAL: Lene1986

Off ja dyreparken + show blir dyrt suns jeg. Var inne på tanken vi og. Men her ble det Danmark i steden. 

samme her[>:] litt irriterende at det skal være så himmla dyrt..

d er akkurat d... d blir jo veldig dyrt å ha ferie innad i landet også[&o]

lurer på hva vi skal gjøre i sommer....

skjønner godt at dere drar til syden ja[;)]
[;)]men kristiansand er jo KONGE, lever enda på turen da jeg var der, var vel rundt 9[;)]

er dyrt og gå i fornøyelsesparker... og i tillegg når man må betale for flyreise og alt det der.

Så jeg hadde lett valgt syden...[:D]

Vi skal det i sommer - 15-17 juli[:)]
Todagers pass for 5 stk, to voksne og tre barn til både dyreparken og badelandet + tre billetter til showet...T og O er gratis[:)]
Vi skal overnatte i Risør, hos oldemor til barna.....så vi slipper den utgiften og da synes jeg det er helt greit å betale det for den opplevelsen.

Back
Topp