nemi.marselia
Forumet er livet
synes dåkk at 175kr før en babykjole e dyrt
A-formet i fleece m båndpynt
A-formet i fleece m båndpynt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nates Mamma
Går ut fra det er en kjole du har sydd[:D][:D] da er det billig - for billig synes jeg. man skal ikke underprise håndarbeid......sår på langt nær betalt for arbeidet uansett!!!!!! Uten å ha sett den (spørs jo litt på mengde detaljer etc) vil jeg si at 245 er en fin pris.
ORIGINAL: snikende ullteppe
Går ut fra det er en kjole du har sydd[:D][:D] da er det billig - for billig synes jeg. man skal ikke underprise håndarbeid......sår på langt nær betalt for arbeidet uansett!!!!!! Uten å ha sett den (spørs jo litt på mengde detaljer etc) vil jeg si at 245 er en fin pris.
stemmer d
la bilde ut i går
ORIGINAL: snikende ullteppe
stemmer d
la bilde ut i går
såg den nå[:D][:D] Veldig fin[;)]
sef også vanskelig å uttale seg om uten å se arbeidet ditt nærmere (sømkvalitet etc) men siden du syr så masse antar jeg jo at det er skikkelig gjort....og da ville jeg sagt 245,- for denne[;)] Og ville på ingen måte solgt den for under 200.

ORIGINAL: maryjoleen
det er billig det snuppa:)
men greit å føle at man ikke ribber folk også da:) hehe