dyrt, passeli eller billig?

billig

Går ut fra det er en kjole du har sydd[:D][:D] da er det billig - for billig synes jeg. man skal ikke underprise håndarbeid......sår på langt nær betalt for arbeidet uansett!!!!!! Uten å ha sett den (spørs jo litt på mengde detaljer etc) vil jeg si at 245 er en fin pris.

ORIGINAL: Nates Mamma

Går ut fra det er en kjole du har sydd[:D][:D] da er det billig - for billig synes jeg. man skal ikke underprise håndarbeid......sår på langt nær betalt for arbeidet uansett!!!!!! Uten å ha sett den (spørs jo litt på mengde detaljer etc) vil jeg si at 245 er en fin pris.

stemmer d
la bilde ut i går

Passelig.

ORIGINAL: snikende ullteppe

stemmer d
la bilde ut i går

såg den nå[:D][:D] Veldig fin[;)]

sef også vanskelig å uttale seg om uten å se arbeidet ditt nærmere (sømkvalitet etc) men siden du syr så masse antar jeg jo at det er skikkelig gjort....og da ville jeg sagt 245,- for denne[;)] Og ville på ingen måte solgt den for under 200.

Helt passelig - egentlig billig når jeg så hvor fin den var. [:)][:)]

hvis det er noe du har sydd selv så synes jeg det er billig

Billig syns jeg[:)]

ORIGINAL: snikende ullteppe

stemmer d
la bilde ut i går

såg den nå[:D][:D] Veldig fin[;)]

sef også vanskelig å uttale seg om uten å se arbeidet ditt nærmere (sømkvalitet etc) men siden du syr så masse antar jeg jo at det er skikkelig gjort....og da ville jeg sagt 245,- for denne[;)] Og ville på ingen måte solgt den for under 200.

kun før morro skyld[;)]
her e bilde a sømma innvendi. bilde e væl ikkje d beste før har 2 unga som heng over mæ[:D]

ORIGINAL: Elimor

Helt passelig - egentlig billig når jeg så hvor fin den var. [:)][:)]

ORIGINAL: maryjoleen

det er billig det snuppa:)
men greit å føle at man ikke ribber folk også da:) hehe

hate å sette prisa før e liksom redd før å "overprise"

175 er dyrt for babykjole, men ikke når det er håndarbeide slik som i ditt tilfelle. Men ville ikke selv betalt over 250 kroner til et så lite barn da man ikke rekker å bruke plaggene så mye..spesielt kjoler.
kjempeflott arbeide!!

Det kommer litt an på... Har ei veninne som syr for kostpris - dvs bare stoffet... og hun er kjempedyktig...  Men hvis du syr på bestilling, kan du godt ta den prisen.. Eller hvis du skal drive "buissiness"[:D]

Veldig billig!!

Back
Topp