Dyrt og unødvendig?

Anine91

Gift med forumet
Assistert-jentene
Påskekyllingene 2020
For noen år siden var jeg var på fest der en av jentene fikk panikk fordi noen kanskje hadde satt seg på den dyre vesken hun hadde lagt fra seg i sofaen... Husker jeg tenkte at jeg var glad for at jeg slapp å bruke kvelden min på å bekymre meg over en dyr veske. Jeg er nok fryktelig praktisk av meg, de tingene jeg har brukt litt penger på er stort sett bruksplagg som f.eks. yttertøy. Men jeg drømmer om å kjøpe dyre sko og vesker, helt til jeg kommer på den historien:p

Er det noen av dere som har kjøpt noe dere syntes er så dyrt at dere er redd for å bruke, og ender opp med å bruke det ganske sjeldent? Angrer dere?
 
Det dyreste jeg har på meg er forlovelsesringen, og den tar jeg av når jeg gjør rent osv. Fordi jeg er litt redd om den. Så jeg kunne aldri kjøpt noe dyrt plagg eller accessories. Joggesko, fjellsko og yttertøy er nok det jeg legger litt ekstra penger i når jeg skal kjøpe. Hadde nok angra veldig hvis jeg skulle kjøpt noe dyrt, som jeg vil kalle for unødvendig plagg osv
 
Brillene mine koster 14000, jeg kan kjøre bil uten iflg øyelegen, men jeg liker ikke å se dårlig :hilarious:

Jeg har også en del SVINDYRE klær, og jeg tenker som så at de pengene er bortkastet om jeg ikke bruker dem, og jeg har jo ferie og fritidsforsikring som dekker det uansett o_O
Tar naturligvis ikke med meg de dyreste klærne på fest eller byen da, men selskaper osv er det helt greit.
Jeg er en stor gris, så ting skjer jo.

Denne tråden minner meg på at jeg må kjøpe kjole til julebord i november om jeg blir gravid :cat:
 
Kjøper aldri noe jeg ikke føler jeg kan bruke. Telefon og lignende har jeg idiotforsikring på, hvis ikke hadde jeg følt meg redd for å ta på telefonen.
 
Brillene mine koster 14000, jeg kan kjøre bil uten iflg øyelegen, men jeg liker ikke å se dårlig :hilarious:

Jeg har også en del SVINDYRE klær, og jeg tenker som så at de pengene er bortkastet om jeg ikke bruker dem, og jeg har jo ferie og fritidsforsikring som dekker det uansett o_O
Tar naturligvis ikke med meg de dyreste klærne på fest eller byen da, men selskaper osv er det helt greit.
Jeg er en stor gris, så ting skjer jo.

Denne tråden minner meg på at jeg må kjøpe kjole til julebord i november om jeg blir gravid :cat:
Kjøper aldri noe jeg ikke føler jeg kan bruke. Telefon og lignende har jeg idiotforsikring på, hvis ikke hadde jeg følt meg redd for å ta på telefonen.
Godt å høre at det ikke bare er meg som er litt klumsete:p Da vi giftet oss griste jeg mat på brudekjolen min før jeg i det hele tatt hadde spist noe... Heldigvis var det ikke synlig:D
 
Godt å høre at det ikke bare er meg som er litt klumsete:p Da vi giftet oss griste jeg mat på brudekjolen min før jeg i det hele tatt hadde spist noe... Heldigvis var det ikke synlig:D
leste dette for mannen min.. han var enig i at det kunne vært meg. "Og det er derfor du ikke får Vera wang"
 
Har to dyre vesker som ligger i skapet.. Blir liksom ikke brukt :p
 
Jeg har vel egentlig ikke så mye veldig dyrt. Jeg er en ganske klumsete person, så er nok like greit :hilarious: i tillegg "klarer" jeg ikke å bruke høye pengesummer på meg selv:p
 
Jeg har nesten ikke klær og sko, det er så dyrt ;) glad jeg har uniform på jobb :p kjøpte meg en bukse til 900kr i fjor, syns den var dyr nok ;)
 
Jeg har nesten ikke klær og sko, det er så dyrt ;) glad jeg har uniform på jobb :p kjøpte meg en bukse til 900kr i fjor, syns den var dyr nok ;)
Ja, 900 kr for en bukse er jo rene investeringen!

Jeg har ikke så mange bukser, og tenker hver gang jeg skal kjøpe bukse at jeg burde kjøpt noen som varer litt... Men ender ofte opp med bukser til 4-500 kr, som dessverre ikke varer så lenge! Sånn går det når man ikke har "thigh gap", og liker å bevege seg... De ryker som oftest på innsiden av lårene eller i skrittet:p
 
Ja, 900 kr for en bukse er jo rene investeringen!

Jeg har ikke så mange bukser, og tenker hver gang jeg skal kjøpe bukse at jeg burde kjøpt noen som varer litt... Men ender ofte opp med bukser til 4-500 kr, som dessverre ikke varer så lenge! Sånn går det når man ikke har "thigh gap", og liker å bevege seg... De ryker som oftest på innsiden av lårene eller i skrittet:p

Jeg har tre jeans :p de blir så lite brukt at de varer nok noen år :p jeg sliter også bukser på innsiden av låtene noen ganger, da er detbare å få slanka seg et par kg :p
 
Back
Topp