dyrt for en røyk??

Herregud, til pass åt dem....Synes den boten var en meget passende straff, så har dem kansje lært.

Som han hotelleieren sier så er det mye vasking når folk har røyka på et røykfritt rom, skulle bare mangle at ikke den som har røyka der skal betale for seg.

Så flott at dette får konsekvenser!!! Jeg takler ikke hotellrom som er røyket på, og det burde man respektere!

ER det virkelig MULIG å være så tette?!

"Det var et røykfritt rom, men vi tok bare to-tre røyk."

Ser de påstår de ikke ville kjørt på rødt lys pga de da vet hvor stor boten er, men er det virkelig det som avgjør om de skal bryte loven eller ikke?! "Jeg vet ikke helt hva boten for å drite på åpen gate er, så da gjør jeg det.Ingen kan ta meg for det vel?"

Sukk...

Oj - er det mulig å bli irritert over å få en bot for noe som faktisk var ulovlig. Det står jo tydelig at det er ulovlig å røyke inne, så da får de jammen ta konsekvelsen av det!! Herregud!!!

"bare to-tre røyk...."

Noen som tydeligvis har lagt igjen hjernecellene sine hjemme.

kjente jeg ble provosert når jeg leste artikkelen tidligere idag. Hadde vært flau over meg selv hadde jeg gjort noe slikt, og hvertfall for å stå frem i media og klage over at de fikk straff...

emoticon 

Haha, fortjent:) Skjønner ikke hva de klager over, det er jo ulovlig og de brøyt loven. Bryter man loven må man regne med at det får konsekvenser.

– "Kjører jeg på rødt lys så vet jeg hva boten er. Når jeg gjør et lovbrudd så vet jeg at det er en bot på det. Her er det ingen informasjon på det, derfor lurer jeg på om det er lov, spør hun."

Alt som er ulovlig er jo bot på, evnt fengselsstraff. Henger ikke skilt på hvert enkelt trafikklys om hva boten er om man kjører på rødt, hvorfor skal det da henge på hvert enkelt hotellrom, alle gangene og resepsjonen osv hva boten er om man røyker inne, og også stjeler og andre lovbrudd...? Er jo logisk at man får bot om man gjør noe ulovlig.

Toppen av kransekake er jo at de faktisk står frem med dette, to godt voksne kvinnfolk... At de ikke er flau!

Vi bodde på Thon Hotell i oslo for to uker siden, ikke samme hotell, men regenr med at info ol er ganske standard på alle Thon sine hotell. Iallefall sto det skilt med en gang en kom utav heisen om at denne egt var røykfri det samme gjorde på på skilt innenfor døra på selve rommet. Og det lå brosjyrer der der det sto at rommet var røykfritt og at gjester som brøt dette var erstatningspliktige.
Så å si at de ikke var informert er jo bare sprøyt, med mindre de er analfabeter da?!
Til pass til dem. Å gå til media blir jo bare flaut!!

MetteJ skrev:

Toppen av kransekake er jo at de faktisk står frem med dette, to godt voksne kvinnfolk... At de ikke er flau!

Noen er så pr-kåte at de ikke evner å bli flau!

Og så har du jo de som forventer at så lenge man stiller opp i media får man kun sympati og medhold...

Henriettemamma skrev:
Vi bodde på Thon Hotell i oslo for to uker siden, ikke samme hotell, men regenr med at info ol er ganske standard på alle Thon sine hotell. Iallefall sto det skilt med en gang en kom utav heisen om at denne egt var røykfri det samme gjorde på på skilt innenfor døra på selve rommet. Og det lå brosjyrer der der det sto at rommet var røykfritt og at gjester som brøt dette var erstatningspliktige.
Så å si at de ikke var informert er jo bare sprøyt, med mindre de er analfabeter da?!
Til pass til dem. Å gå til media blir jo bare flaut!!

de mente at det burde vært informert at boten var så dyr. 

haha.. ja, ufattelig dumme mennesker !! 

Flaut å være så naut!

– Det var et røykfritt rom, men vi tok bare to-tre røyk. Det må være annonsert om det skal være en bot på det.

Når det står at det er forbudt å gjøre noe skal man la være å gjøre det! Om det er annonsert at det blir bot eller ikke på lovbrudd skal ikke spille noen rolle. Herregud, går det an å være så DUM?

*Vileja* skrev:

MetteJ skrev:

Og så har du jo de som forventer at så lenge man stiller opp i media får man kun sympati og medhold...

Jeg får nøyaktig samme følelse som da den familien sto frem i avisa og syntes det var isbilen sin skyld som tok penger av dattera dems. Dattera brukte sparepenger på is, det var isbilen sin skyld. 

Labambie skrev:

*Vileja* skrev:

MetteJ skrev:

Jeg får nøyaktig samme følelse som da den familien sto frem i avisa og syntes det var isbilen sin skyld som tok penger av dattera dems. Dattera brukte sparepenger på is, det var isbilen sin skyld. 

Samme tenkte jeg, også er det agurktid nå om dagen.

Noen er jo bare idioter.. Til pass for dem, selvfølgelig må de betale, sikkert stor jobb for de på hotellet for å få bort røykelukta, det er jo faktisk farlig for noen som er allergiske, + at det virkelig stinker.

Bota kunne godt vær større :p

Back
Topp