Dyreparken i Kristiansand

hvis dere skal helg er dere kanskje heldige å finner en leilighet på finn. Ligger maasse der ute, men ikke så mange som leier ut kortere enn en uke. Regner med de fleste hotell og hytter begynner å bli booket nå.

sjekk coop.no/hotellkupp!

er nok temmelig fullt der ende nå,hver dag resten av sommeren vil jeg tro! .)

Rica hotell Dyreparken, men er nok temmelig fult. hvis ikke kan du forsøke å finne noe i Lillesand, eller Grimstad, ikke lang kjørevei nå med nye E18:)

Var der i fjor og vi bodde på noen små hytter ved siden av hotellet. Vi booket ikke lang tid i forveien vi altså. Du kan booke på nett.
Det funket fint det og bare tuslet bort til parken:)

Bodde på hotell inne i sentrum, 10 minutters kjørevei =) Vi var to voksne da =)

Vi bodde på Hamresand Familicamping, i hytte. Var kjempe greit. 10 min med bil unna parken, barnevennlig og fullt av Sabeltann entusiaster ;o)

Hvis du søker på hoteller i Kristiansand kommer det opp mange forslag. Vi bestilte nettopp hos quality comfort som ligger i sentrum (om jeg husker rett). Var ledig mange andre steder også..

Vi kom nettopp hjem derfra, og bodde på Yess! hotell. Billig og greit, inkl frokost, og det går jevnlig busser til parken.
Ellers lå et vennepar av oss på Hamresand i leilighet, og var også fornøyde.

Du får ta en ringerunde, det er alltid noen avbestillinger noen steder :o)

Vi overnattet på Yess hotellet nede i byen. Kjører rett av E18 heter det vel og tok 5-7 minutter å kjøre til parken. MYE rimeligere enn Rica og Quality. De er de dyreste i viden omkrets. Vi betalte 3550kr for 4 netter inkludert frokost for 2 voksne. Lite barn gikk gratis og fikk spise gratis til frokost. Tror det var en 3års grense eller noe. Lå rett ved avkjøring ut på E18 og allikevel rett ved gågata, så helt fantastisk egentlig :-D

tips til samme hvor man skal bo.. me om morgensol og ikke kveldssol om man skal ha små barn til å sove tidlig :P 

Vi var der siste uka i juni, da bodde vi 3 netter i en campinghytte, morvigsanden camping trur jeg det het, ligger like ved grimstad, tok ca 20min å kjøre til dyreparken :) Syns det var grei pris og greit der :) Om vi skal nedover igjen tar vi nok å overnatter på akkurat samme sted :)

~SannaMor~ skrev:
Vi var der siste uka i juni, da bodde vi 3 netter i en campinghytte, morvigsanden camping trur jeg det het, ligger like ved grimstad, tok ca 20min å kjøre til dyreparken :) Syns det var grei pris og greit der :) Om vi skal nedover igjen tar vi nok å overnatter på akkurat samme sted :)

Var det fine hytter og campingplass? Er det sentralt i forhold til butikker?

vi kom hjem i går, overnattet gjennom de Linemor 7 linker til :) Helt greit det, men vi er IKKE vant til biler som suser forbi vinduet...

Back
Topp