Dyreparken i Kr.?

SBML

Elsker forumet
Vi tenkte oss muligens en tur dit i påska. Men er det sånn at hele parken er åpen. At vi får sett Kardemommeby og sjørørverskutene, selv om de ikke er "levende"? Eller er det kun dyreparken som er åpen? Vet at badelandet er stengt da

Vi hadde tenkt oss dit i sommer, men pga min gryende bekkenløsning, ser jeg ikke for meg at jeg orker å trave rundt der til sommeren. Kommer ikke til å komme meg ut av bilen en gang... Dessuten er det jammen meg mange penger å spare, når man reiser utenom sesong!!! Så da tenkte vi at påska kunne være fin å bruke...

Jeg vet ingenting om det, men om dere reiser til sommeren kan du låne en rullestol da :P hehehe

vi skal dit til sommeren da er jeg 29 uker gruer for denne bekkenløsninga jeg og men ...får ta det me ro å mange pauser :)

Vi skulle egentlig dit i fjor sommer, men det var ikke snakk om pga bekkenløsninga... Så jeg vet at det ikke kommer til å funke! Så da blir det nå eller 2011... Men Torjus er fortsatt under 3 år og gratis på hotell, så da sparer vi jo litt på han enda. Så kan mamma og pappa passe Liv[:)] Så blir vi plutselig bare en familie på 3 igjen, og det er jo litt koselig da...

Påsken bruker å være en fin tid å gå i dyreparken [:D] Ta en tlf dit, eller sjekk nettsiden om hva som er åpent. Det er nok helt sikkert ikke like mye aktiviteter som i høysesongen, men påskedagene bruker å være litt mer enn "vanlige" dager..... Men det er deilig, stille og rolig, ingen kø og mye koseligere enn om sommeren.... Jeg har bodd der i mange år, og styra helt unna i juli! Da er det ett mareritt å gå der....

uff åsså vi som skal ditt midt i juli da gitt ... var der i juli før ett år og ...gikk da greit så :)

ORIGINAL: nr3 ventes på sept!

uff åsså vi som skal ditt midt i juli da gitt ... var der i juli før ett år og ...gikk da greit så :)

Jeg bor her, og har derfor sjans til å gå når jeg vil selv, men di få gangene vi har vært i juli har det ikke vært noe problem:) Er selvfølgelig endel folk, men når du har med små barn trenger du jo ikke stille deg i kø til karuseller og diverse, for barna synd jo det er minst like gly med dyrene, vist ikke enda gøyere[:D]
Så det ville jeg ikke vært bekymret meg for[:)] Men anbefaler å ta med niste, da slipper du lange matkøer [;)]

www.dyreparken.no
[:D]

Er en del som har åpent nå tror jeg [:)]
Jeg og Emma skal skaffe oss årskort der nå, så kan vi kose oss i på dyreparken, fritidsparken og badeland i sommer - gleder oss masse masse - blir aldri lei dyreparken jeg [:D]

Takk for svar jenter!!!

Har sjekka nettsida, men følte ikke den var utfyllende nok i forhold til om alle områdene er åpne for å gå og kikke... Men det er visst litt ekstra som skjer der i påska. Såkalte familiedager. Så tror vi kan få det moro!

Har ikke vært der siden jeg var 14 år. Så dette kan bli gøy!!! Er så spent på hvordan Torjus vil synes det er å se levende eksotiske dyr![:D][:D][:D]

Back
Topp