Dyreparken - galskap uten vogn?

Håpimagen

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
Vi har egentlig pakka vekk vogna til jenta mi på litt over 2,5 år. Men det er kanskje dumt å reise til dyreparken uten? Der blir det vel veldig mye gåing... Andre alternativer til vogn? Jeg er gravid og begrenset hvor mye jeg orker å bære og det er kanskje grenser for hvor mye skuldrene til pappaen tåler også... Det er bare så styrete med den vogna! Finnes det feks noen traller til låns inne i parken? Små paraplytriller? Et sted en kan langtidsparkere vogner? (Vi har kun en svær emmaljjnga).

Kan leie vogn og sånne traller (vet ikke åssen jeg skal beskrive de). Men de er jo ikke så gode å sitte i [emoji5] mer beregnet for bagasje men ser mange har barn også i...

Dere kan leie vogn, men da MÅ dere være veldig tidlig ute. Vi kom når det åpnet men det hadde allerede dannet seg kø, så da var alle vognene leid ut[emoji85]Har du ikke en trille av ett slag da? For kan bli lange dager og selv om din 2 åring har sluttet å sove lur så blir de mer slitene på ferie og har kanskje behov for det likevel. Vi har med vogn til vår 3 åring nettopp av disse grunnene [emoji5]

Jeg ville hatt med vogn om dere vil se på nordisk og feks løvene som ligger i hver sin ende av parken. Vi kommer til å ta med til 4 åringen, da avstandene kan bli ganske store.
Vogner kan leies der, var Stokke vogner de hadde sist vi var der, men i høysesong er det kanskje ikke så lett. Også har de sånne traller man drar etter seg.
Meis kan jo være et alternativ.

Vi var i Dyreparken da eldste var 3år og 3mnd. Alle sa vi var gale uten vogn, men han var vant til å gå og sov ikke lur. Han løp rundt og vi så alt, men vi var der i slutten av mai. Dog usikker på hva vi hadde gjort året før, da var vi ikke i parker.

Mener å ha lest at man kan låne vogn? Er ikke helt sikker altså, men.
Barnet mitt er på samme alder som ditt og vi har så å si sluttet med vogn. Men velger likevel å ta den med til Dyreparken i sommer, tror den blir veldig grei å ha :)

Jeg ville definitivt tatt med vogn. Sjansen for at traller og vogner er utleid er veldig stor

Ta med vogn , hadde ikke r
Jeg ville definitivt tatt med vogn. Sjansen for at traller og vogner er utleid er veldig stor
Enig her ! Bor 20 min fra Dyreparken og vært der ganske mang ganger og sett mange som ikke hadde med vogn og skulle leie istedet men alt var utleid :meh: Mye å se på og mye gåing for ei liten ei . Vært der mye og også som høygravid og hadde aldri orket å bære enda mere :confused:

Vi har egentlig pakka vekk vogna til jenta mi på litt over 2,5 år. Men det er kanskje dumt å reise til dyreparken uten? Der blir det vel veldig mye gåing... Andre alternativer til vogn? Jeg er gravid og begrenset hvor mye jeg orker å bære og det er kanskje grenser for hvor mye skuldrene til pappaen tåler også... Det er bare så styrete med den vogna! Finnes det feks noen traller til låns inne i parken? Små paraplytriller? Et sted en kan langtidsparkere vogner? (Vi har kun en svær emmaljjnga).
Bæresele i toddler?

Jeg ville tatt med vogn, hadde med vogn til min når hun var 4. Gikk veldig fint de første timene, men så ble hun veldig sliten. Å da va det godt med vogn så man slipper å bære.

Vil si det er galskap. Vi hadde kun en vogn i fjor med en på 1 og en på 3. Hun på 3 brukte vogna en del, han på 1 hadde heldigvis en bæresele som kunne brukes i blant

Tror det kommer an på barnet og hvor mye det er vandt til å gå jeg.. min er vandt til å gå mye og vognen ble nesten ikke brukt i dyreparken da han var 20 mnd

Kommer veldig an på barnet :)
Når eldste var på den alderen hadde hun ikke trent vogn.
Minstemann derimot hadde foretrukket vogn :p
Ville hatt med istedet for å leie hvis jeg ville ha vogn.
Stor sjanse for at alle er tatt :)
Kos dere mye!

Vi skal ha med vogn til barn på snart 4 år. Vet at barnet blir ganske sliten og vil nok sove litt midt på dagen.

Takk for tips, alle! Greit å vite at det fort er tomt for leievogner. Tenker vi tar sikte på å kjøpe en liten trille billig på finn eller lignende. Dere har nok rett i at det kan bli tøft med kun beina...

Jeg tror vi dropper vogn til toåringen. Han går veldig greit så lenge han vil gå riktig vei.. i dyreparken kan han få være med å bestemme litt hvor vi går:p men det er jo noen ting det er litt avstand til også. Og lur har jeg ikke tenkt på. Hender han dropper å sove på dagen her. Hmm

Back
Topp