Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De var nydelige!!!!!Vi har to store jakthunder. En jamthund og en norsk grå elghund. Begge tror de er bittesmåprøver å komme seg under sofan hele tiden
![]()
Elghunden er veldig glad i kos, tror alle kommer på besøk til han og skal helst være med overalt. Veldig glad i guttungen, er med å legger han hver kveld og leker mye med han. Han har veldig mye personlighet og "snakker" til oss når han er uenig eller skal ut.
Jamthunden er veldig rolig, tar livet veldig med ro, men han er bare 8 måneder, så fremdeles mye valpglad i kos og skal helst ligge i fanget å kose. Han har en grønn Lisebergkanin han har med seg overalt
Vis vedlegget 169918
Hehe. Vår katt vil bare kose på hans premisserVi har en herlig hund med masse personlighet. Hun er gira, men bare glad. Litt sånn "Pass deg for hunden, hun slikker"-type.Hun elsker alle så høyt at hun nesten sprekker. <3
Den ene pusekatten vår er ei gammel dame, litt gretten, og sjefen i huset. Hadde hun fått velge, så hadde det bare vært meg og henne, i sofakroken, for evig og alltid. Hun er ikke så glad for at jeg giftet meg og fikk barn, hund og enda en katt. Hun tolererer det, sånn under tvil.
Den andre pusen har nok noen bokstaver. Hun har aldri vært helt som andre pusekatter, og jeg tenker at hun må ha en slags katteautisme. Veldig søt da. Hun elsker familien vår, men vil ikke bli tatt på. Mest av alt elsker hun mannen min, som ikke liker katter. Og han elsker henne tilbake i smug.![]()
Den ene pusekatten vår er ei gammel dame, litt gretten, og sjefen i huset. Hadde hun fått velge, så hadde det bare vært meg og henne, i sofakroken, for evig og alltid. Hun er ikke så glad for at jeg giftet meg og fikk barn, hund og enda en katt. Hun tolererer det, sånn under tvil.
Nesten som å lese om katta mi. Hun var "barnet" mitt i 7 år før jeg fikk ordentlige barn hun aksepterer barna, men skulle nok ønske det bare var henne og meg. Hun åpner dører og skravler som en foss. Gjerne på natta, om hun har noe å fortelle. Når hun spiser, bruker hun poten til å vippe ut knotten for så å spise knotten opp fra gulvet... Hun er skyggen min. Når hun mener vi skal legge oss (ligger i fotenden min) , sitter hun å stirrer på meg i enden av stua/like ved trappa. Hun blir sur om jeg ikke ofrer en flik av dyna... Fine pusen min