Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig med disse dyreneDen ene katten min er veldig lite oppsøkende på kos, vil helst ligge alene i fellesområder i huset. Han lå oppå magen min nesten hver dag når jeg lå i sofaen i forrige svangerskap og gjør det nå også. Han har ikke ligget på magen min siden sist gang jeg var gravid..
De kattene er rare. Helt lik vår.Den ene katten min er veldig lite oppsøkende på kos, vil helst ligge alene i fellesområder i huset. Han lå oppå magen min nesten hver dag når jeg lå i sofaen i forrige svangerskap og gjør det nå også. Han har ikke ligget på magen min siden sist gang jeg var gravid..
Veldig! Har to, han andre er like distré som vanlig, virker ikke som om ham får med seg noe.. [emoji85] Han som legger seg på magen er den rolige, "tenkende", han andre er mer stressa sprettball-type..De kattene er rare. Helt lik vår.
Hehe. Hundene har ikke fått det med seg enda. Men det kommer nok snart tenker jeg. De reagerte utover mot slutten sist om jeg husker riktig.Veldig! Har to, han andre er like distré som vanlig, virker ikke som om ham får med seg noe.. [emoji85] Han som legger seg på magen er den rolige, "tenkende", han andre er mer stressa sprettball-type..