Dyrenes oppførsel

tessa123

Blir kjent med forumet
Har deres dyr begynt å oppføre seg annerledes? Her er to av mine som skal kose mest mulig fortiden. Som at de passer ekstra på meg :HeartbigredScreenshot_20180810-190328_Gallery.jpg

Den ene katten min er veldig lite oppsøkende på kos, vil helst ligge alene i fellesområder i huset. Han lå oppå magen min nesten hver dag når jeg lå i sofaen i forrige svangerskap og gjør det nå også. Han har ikke ligget på magen min siden sist gang jeg var gravid..

Den ene katten min er veldig lite oppsøkende på kos, vil helst ligge alene i fellesområder i huset. Han lå oppå magen min nesten hver dag når jeg lå i sofaen i forrige svangerskap og gjør det nå også. Han har ikke ligget på magen min siden sist gang jeg var gravid..
Merkelig med disse dyrene :hilarious:

Ved forrige svangerskap la hunden til min mor snuten sin oppå magen min hele tiden. Det var helt i start av svangerskapet.. veldig uvanlig oppførsel av hunden.

Ja, katten vår er ellers aldri interessert i meg. Men både nå og det forgje svangerskapet kommer hun rett inn til meg for å kose å ligge på magen[emoji4] går rett forbi samboer som hun alltid ligger hos for kos

De kattene er rare. Helt lik vår.

Veldig! Har to, han andre er like distré som vanlig, virker ikke som om ham får med seg noe.. [emoji85] Han som legger seg på magen er den rolige, "tenkende", han andre er mer stressa sprettball-type..
Hehe. Hundene har ikke fått det med seg enda. Men det kommer nok snart tenker jeg. De reagerte utover mot slutten sist om jeg husker riktig.

Vanskelig å si, men synes hunden min oppfører seg ganske likt som hun pleier. Kanskje litt mer gira når jeg kommer hjem, kontra hva hun pleier. Men så liksom for meg at hun skulle "passe mer på meg", siden hun alltid skal passe på tingene sine. Men nå er jeg bare 9+2, kanskje hun merker det lenger utti svangerskapet?

Jeg tror nok de kan lukte at ting skjer i kroppen våres, de merker det gjerne på stemningen også :)
Dyr er veldig smarte og kjærlige vesener :Heartred

Har opplevd det forrige gang, spent på om katta blir ekstra kosete denne gangen[emoji4]

Back
Topp