Dyrene våre! *bildetråd?*

*naftaline*

Forelsket i forumet
I anledning Emos bursdag må jeg få lov å skryte litt av den gode hunden min, tenk hele 7 år idag! Han er altså verdens særeste, rareste, snilleste og mest emo hund i verden. Og kan være skeptisk til mye, men nyttårsaften bruker han å ha andre hunder sammen med seg for å roe de ned. Så flink og god! [:D]

Noen som flere som har skrytebilder å vise frem? [:)]

Gratulerer med dagen Emo! [:D][:D] For en nydelig hund! [:)]

Vi har ingen kjæledyr vi, men mamma og pappa har en katt som har bodd der siden jeg bodde hjemme, så han er jo på en måte litt min. Skal se om jeg finner bilde av han!

Ikke det beste bildet, men her er Rusken og Tobias:

Rusken begynner å bli gammal, og har en skikkelig sær personlighet. Han liker egentlig bare mamma, og om mamma er borte, så blir han muggen. Flere ganger vi har passa han når mamma og pappa har vært på feks hytta ei helg, og da vil han ikke spise mens mamma er borte, hehe. Men han er veldig glad i kos, og er overraskende tålmodig med ungene! [:)]

Gratulere til Emo`en din.

Tiny-hunden. 5,5 år.

Gamlemor Lady og Haakon.  Verdens beste voff, som vi desverre mistet i sommer[:(]

Lotte

Baltus

Lexi på utstilling[:D]  Her vant hun og ble Best i Rasen[:D][:D][:D]

Nemi på jakttrening.  (Roger Rabbit var dau, frossen og opptint for de som lurer[:-])

Kira (Gordon Setter)

Stella

og Pusifer

Hils på støv og dott [8D] Utrolig nok fant jeg ingen å ta bilder av nå, så dette er fra google.
Med de dukker opp med jevne mellomrom, heldigvis ikke riktig så store som dette!

Her er Chicogutten [:)]
Svigers hund,men vi har han ofte når de er på reiser..
Jonas er såååå gla for å ha han her, å jeg synes det er helt greit. For da vet jeg att en uke eller 14 dager er nok til att vi ikke trenger hund på heltid[;)]
Men kjæmpe kos hund da.
Ellers har vi bare hybelkaniner[:D]
Hadde en undulat for ett par år siden,men han døde[&:] Å Per i Hagen var navnet[:D]

Å Emo var bare helt nydelig[:)]
De andre dyrene å for den saks skyld[8D] Men synes bursdagsbarnet var spesielt nydelig[;)] Har kunnet tenkt med en slik hund selv. Er det husky?

ha ha, perlemor å jeg tenker likt. Bare det at jeg har en hel hybelkaninfarm i en bærepose her. Har børstet hunden i dag og det flyr hybelkaniner rundt her å koser seg med hverandre[:D]

Men har som dere forstår så har jeg da altså hund, en nervøs, oppmerksomhetssyk, rar og herlig diva på 5 år. Har ikke bilde på denne dataen, også har vi verdens kuleste katt. Han går under flere navn i nabolaget, Sverre(egentlig navnet på han vi fikk katten fra), makrellen(ligner en makrell i farge og mønster) men heter egentlig Pusemann. Nydelig, stor og kraftig hannkatt som driter i alt bare han får det som han vil. Til opplysning så banker han hunden som er ti kg tyngre enn han om han bare blir lei nok av maset hennes...

Gratulerer med dagen til nydelige Emo forresten. Han likte jeg!!

Emo (Najanins Icebreaker Nemo) takker og bukker! [:D] Og så mange søte dyr vi har! [:D]

Hegepia: Ja, han er en husky, sibirsk sådan, det vil si renraset og med stamtavle på lik linje med alle andre godkjente raser. Alaskahusky er en god miks av div hunder for å få gode løpshunder. Men huskyer er trivelige hunder, passer meg nesten helt perfekt. Har bare fått øynene opp for Alaskan malamute, som nok er den helt perfekte hunden for meg. [:)]

så mange nydelige dyr
vi ga bort hunden vår igår[:(] er så tomt her nå[&o]

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

så mange nydelige dyr

Så trist! Rart hvor tomt det blir etter de dyra..

En litt forsinka bursdagshilsen til voffsen[:D]

Her er mine puser:

Ludvig:

Pusa:

Så mange nydelige skapninger!!

ORIGINAL: MaiSeptAugSkatt

så mange nydelige dyr

Huff så leit, hvorfor? Noen av småtrolla som er allergiske?

Hera, Alaska Husky.

Verdens mest kresne, snilleste, søteste, godeste, fineste hund i hele verden! [:)] Ho e veldig sær, og har en spesiell personlighet. Stikker hun av, så stikker hun skikkelig av. Kommer når vi roper, men bare løpet forbi. Vet ikke hva vi skal gjøre, så vi kan feks ikke ha henne løs noen plasser. Da må vi bare løpe etter henne eller rett og slett bare gå hjem å vente. Hun kommer ALLTID hjem. [:)]

Ho har egentli ikke lov til det her, og det vet ho. For hun løper ned med en gang hun ser/hører meg.

Morro med sne [:)]

Søta <3

Sorry, god blanding (ren samojed +++):

Hun er en skikkeli særing! Hun eeelsker mat! Hun kan gå løs utenfor huset, uten å stikke av. Bor ikke med oss, men hos mamma [:)] En skikkeli kosebamse som vet akkurat hva hun vil. Når man går tur med henne så er hun som regel bakerst [8D] Kunne skrevet mye om henne, for hun er noe for seg selv [:D]

Her som valp (det står dyreweb.no nederst på bildet fordi bildet vant der en gang):

Voksen, på båttur [:)]

Back
Topp