dyrene deres..

stineliten

Glad i forumet
er det mange som har dyr her?? selv elsker jeg dyr og kunne aldri tenkt meg å leve uten... her er hunden min fryd som er 2 1/2 år.. hun er verdens snilleste..

Jeg er veldig glad i dyr, har alltid hatt katt med mamma og ønsker sterkt en hund. Tenkte vi skulle vente til Lukas var litt større før vi fikk oss dyr, og det er jeg veldig glad for nå.. fordi han er så allergisk så vi hadde nok måtte kvitta oss med den.

jeg elsker dyr. kan ikke leve uten. har en tispe på tre år, en perser på to år og seks pirajaer. hadde fler før, men fikk ikke lov av sambo lenger.
hadde hest også,men han brakk benet så nå rir jeg bare en av svigermor sine. greit det og da.....

hær er ørkenrottene våres[:D][:D]
Nøtteliten og bejbi,hihi de er litt småstyrete for tiden, tror de nå venter sitt første kull[:D]

så trist at han er allergisk. heldigvis har dattern min sluppet det.. misunner deg ikke....[:(]

her er snuppa mi sammen med kattepusen vår, GRÅTASS[:D]

hihih så mange søte... her er hesten jeg rir (har pause nå pga bekkenet da)

Her er vår kjære Argus(hunden) og Shikira som er katta [:D][:D]
Kjempeherlige dyr begge to...

ORIGINAL: GoUngen

Her er familie huden [:)]
Blanding av sæfer og no annet, [:D] husker ikke jeg ..

hehe vår er også blanding.. ikke grteit å holde styr på...[:D]

Her er gutten min

ORIGINAL: panterinnen

Her er vår kjære Argus(hunden) og Shikira som er katta [:D][:D]
Kjempeherlige dyr begge to...

elsker rottiser, oppvokst med de... her er et bilde av mamma og pappas på 1 1/2år.. hun er bare 1på bildet da...

Åh, elsker rottiser selv jeg. Har en "liten" gutt som blir 3 år i mars.. Lillebabyen min foreløpig[:D]

Elsker dem selv.. vår er tre år nå da.. har gått kjempefort synes jeg [:D][:D]
Han har akkurat parra seg med ei tispe torris da så håper det blir noen småtroll ut av det [:)]
Skal ikke beholde noen selv enda siden ejg har nok med barn akkurat nå men skal iallefall ha flere rottweilere etterhvert [:)]

Hadde blitt en til rottis på meg til våren dersom jeg ikke hadde blitt gravid.. Men orker ikke en unghund samtidig som babyen kommer, da har jeg nok med å ta vare på den jeg har tror jeg[:)]

ORIGINAL: panterinnen

Elsker dem selv.. vår er tre år nå da.. har gått kjempefort synes jeg [:D][:D]
Han har akkurat parra seg med ei tispe torris da så håper det blir noen småtroll ut av det [:)]
Skal ikke beholde noen selv enda siden ejg har nok med barn akkurat nå men skal iallefall ha flere rottweilere etterhvert [:)]

ingenting er søtere enn rottisvalper... må bare vise deg forrige gutten min.. [:)]

ORIGINAL: Pelota

Hadde blitt en til rottis på meg til våren dersom jeg ikke hadde blitt gravid.. Men orker ikke en unghund samtidig som babyen kommer, da har jeg nok med å ta vare på den jeg har tror jeg[:)]

hehe skjønner jeg godt.... hunder krever en god del. on en er som ingen og to er som ti...[:D]

SKAL HA ROTTWAILER JEG OGSÅ!!!!!!!

Min x-svigermor har parret sine nå. Og den ene hadde jeg sammen med dem. Jeg får kanskje en valp. Men må først få vårt eget. Jeg vil ha en hund.

Men er veldig glad i nurket mitt også da

Har to jentepuser og en hund[:)] Har ikke bilde av pusene her, men legger inn et av Rico!

jeg har en "liten" hannkatt (se avataren) på 6.5 kilo! han er babyen min, og familiens midtpunkt! Utrolig kosete og skikkelig matmoms! Han stjeler de utroligste ting hvis vi ikke gjemmer det. Han har bla. annet stjålet tomater, epler, pærer, agurk, kyllingvinger, en hel brødpose(!) og ellers masse mat han har funnet!

Han tror at han er hund!

Det beste av alt er at han sover i senga om natta, og nå de siste dagene har han trøstemeg når jeg har ligget søvnløs! (orker ikke tenke på toxoplasmose) Må bare kose med han!

Klem, M

herligheten så søt...

Back
Topp