turboquattro
Gift med forumet
http://www.youtube.com/watch?v=k_apsUrr2fM&feature=player_embedded
grufult innhold! [:(]
grufult innhold! [:(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: turboquattro
nei for så lenge det er en fugl er det jo helt greit å pine livet av den! å jo det der er dyremishandling med døden til følge!
ORIGINAL: Prisilla
Har ikke sett linkene. Klarer det ikke..
Jeg tror at de som mishandler dyr har total mangel på EQ... og tildels IQ!! [:@][:@][:@][:@][:'(][:'(][:'(][:'(]
Hva skal verden med slike folk???
ORIGINAL: Snoflak
ORIGINAL: Niiiitah87
Ville ikkje kallt det dyremishandling på det versta eg då, men.
Nei men om du går inn på min link får du se mishandling på det værste.. Spesielt innen rodeo..
Ville ikkje kallt det dyremishandling på det versta eg då, men.
Nei men om du går inn på min link får du se mishandling på det værste.. Spesielt innen rodeo..
De som drive me sånt må jo vera hjerneskada.
Jeg lagde denne for en stund siden jeg http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=63636
Den handler om hvor harde/og til tider mishandlende sportene innen hest er blitt nå.. ville starte en debatt om emnet men når folk ikke klarer å se dem engang så kan man jo heller ikke diskutere det.. Er altfor mye som blir akseptert i verden idag.. Trist
ville starte en debatt om emnet men når folk ikke klarer å se dem engang så kan man jo heller ikke diskutere det.. Er altfor mye som blir akseptert i verden idag.. Trist
ORIGINAL: Mesaana
Jeg lagde denne for en stund siden jeg http://www.hestene.no/forum/showthread.php?t=63636
Den handler om hvor harde/og til tider mishandlende sportene innen hest er blitt nå.. ville starte en debatt om emnet men når folk ikke klarer å se dem engang så kan man jo heller ikke diskutere det.. Er altfor mye som blir akseptert i verden idag.. Trist
Huff, så bare en av de linkene, og hjertet mitt gråter. Skjønner ikke at det er mulig å behandle noen dyr så grusomt.[:(]
Dyr skal behandles med respekt, ikke tvinges til noe de ikke vil, eller bo under forhold de mistrivest i.
Da vi hadde hester fikk de gå fritt inn og ut av stallen og de hadde god plass både inne og ute, sommer som vinter. Vi hadde islandshester og de stor koste seg ute om vinteren, om natta la de seg ned og lot seg selv snø inne, enda de hadde til gang på en "varm" stall. Kom stort sett inn bare for å spise og drikke.[:D]
ORIGINAL: Mesaana
Huff, så bare en av de linkene, og hjertet mitt gråter. Skjønner ikke at det er mulig å behandle noen dyr så grusomt.[:(]
Dyr skal behandles med respekt, ikke tvinges til noe de ikke vil, eller bo under forhold de mistrivest i.
Da vi hadde hester fikk de gå fritt inn og ut av stallen og de hadde god plass både inne og ute, sommer som vinter. Vi hadde islandshester og de stor koste seg ute om vinteren, om natta la de seg ned og lot seg selv snø inne, enda de hadde til gang på en "varm" stall. Kom stort sett inn bare for å spise og drikke.[:D]
Ja jeg gråt selv når jeg så den første linken.. Er helt grusomt..
Ja utegang er jo kjempekos for hestene da :) Jeg har ikke hingsten min på utegang men han står ute fra tidlig om morgenen til sent på kveld og sover inne i boks :)
ORIGINAL: CogJ
ORIGINAL: Bitzyh
første link var ikke akkurat det mest grusomme jeg har sett.... btw skal man ikke gi fugler mat med en slange? bruker jo en "slange" når man förer andre dyr..
Jeg fikk mere vondt i magen av å se på en dokumentar om svenske griser og hva de blir utsatt for til tider.. Eller når de viste bilder av et ofringsritual hvor de dreper 1000 vis av kveg med masjete eller hva dessa knivene heter...[8|]
det trodde jeg og, så skjønner egentlig ikke hva som skjer?
Er det at hun presser den for langt ned? Eller overforer den?
Eller skal se spise fra en klype eller skål?
(jeg har ikke peiling) Fikk utrolig vondt i meg av denne fuglen.. Helt sinnsykt[&o][&o][&o] Tror lydene var det verste[:(] bare det at den hang sånn med hodet[:(]
Ja, okey..
Har ikke peiling på fugler.. hehe.. Utenom en vi passet for leenge siden som spiste fuglefrø.. Men dette var ingen unge da..
ORIGINAL: Bitzyh
første link var ikke akkurat det mest grusomme jeg har sett.... btw skal man ikke gi fugler mat med en slange? bruker jo en "slange" når man förer andre dyr..
Jeg fikk mere vondt i magen av å se på en dokumentar om svenske griser og hva de blir utsatt for til tider.. Eller når de viste bilder av et ofringsritual hvor de dreper 1000 vis av kveg med masjete eller hva dessa knivene heter...[8|]
det trodde jeg og, så skjønner egentlig ikke hva som skjer?
Er det at hun presser den for langt ned? Eller overforer den?
Eller skal se spise fra en klype eller skål?
(jeg har ikke peiling) Fikk utrolig vondt i meg av denne fuglen.. Helt sinnsykt[&o][&o][&o] Tror lydene var det verste[:(] bare det at den hang sånn med hodet[:(]