ninacec
Andre møte med forumet
Jeg er alene og har termin 16 juni. jeg må bytte leilighet fordi bosituasjonen min ikke egner seg for et lite barn. jeg bor i stavanger , men kommer fra drammen. og har ingen familie i nærheten. Jeg er gift, men mannen min får ikke oppholdstillatelse, jeg har hørt at man mister mange av stønads retighetene fordi jeg er gift, selv om jeg blir alene. er det noen som er i samme situasjon og evt kan råde meg litt? jeg har prøvd og finne leilighet i stavanger området i 2 mnd nå, men det er helt horrible priser fra 9000-14000. hvem har råd til og betale det når man er alene? jeg jobber fast så har en grei mnd lønn, men har et lån jeg betaler pr mnd i tillegg, som ikke kan utsettes eller stoppes for en periode. og med de leie prisene som er ute på feks finn sitter man igjen med NULL hvis ikke minus. er det noen som vet om hvor jeg evt kan henvende meg eller leite etter litt rimligere leiligheter? eller gjerne kjenner som som leier ut osv? jeg begynner og føle meg veldig frustret og alene og allerede som en dårlig mor fordi jeg ikke en gang klarer og finne en hjem for oss.