Dyr?

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Noen her som har dyr?

Vi har å skal beholde hunden vår Mia 1 ÅR,Selv om babyen kommer :)
Tror det kommer til å bli kjempe bra:)
Hun er en omtenksom Golden retriver Valp:)

vi har 3 katter og ingen problem med dyr og barn. Helt motsatt! Synes det er bra hvis barn kan oppvokse sammen med dyr

Har mengder av hybelkaniner og har i grunnen veldig lyst til å kvitte meg med dem!! Noen som vil hjelpe meg med det??[;)][;)]

Har 2 irsk settere, den ene er bare 4mnd nå :) Og har IKKE tenkt å kvitte oss m de, skal heller ha fler !!!!!!!

Bra:) Har noen "bekjente" som synes de e en risiko, men jeg mener barn har godt av å ha dyr, jeg selv er oppvåkst på gård:)

har en tøff staffordshire bullterrier på et år, de blir jo kalt nanny dog så satser på at d går bra, m d er klart man ikke kan se bort når man har hund og baby i samme rom, må følge m hele tiden..

har to små gutter, som vi selvfølgelig skal beholde! Noe annet er ikke noe alternativ her i huset nei!
Anskaffer man seg dyr, må man tenke så langt at familiesituasjonen kan forandre seg, dersom man ikke mener at barn og hund skal være i samme hus, bør man ikke skaffe seg hund heller. [;)]

2 hunder og 2 katter her, og dyrene beholder vi selvsagt, dog vi kommer til å være veldig forsiktig med introduksjonen. Likevel mener jeg som flere her at barn har veldig godt av å vokse opp med dyr.

vi har en cocker spaniel som er 3 1/2 år.[:D]

Back
Topp