Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fine begge to [emoji7]Den ene pusejenta vår,Vis vedlegget 252342 Og den andre [emoji173]️
Vis vedlegget 252341 Begge er godt voksne damer, som vi har adoptert fra dyrebeskyttelsen
Koselig [emoji4] Nok dyr å kose med ihvertfall [emoji4]Har ikke bilde her tror jeg, men har 5 maine coon katter, en dalmatiner, en manchester terrier Også har vi to hester i stallen som er svigermor sine [emoji813]red
Det er vel noen type hunder og katter som er allergivennlige? [emoji5] Er veldig koselig med dyr [emoji4]Nei men skulle ønsker jeg kunne hatt en hund, eller katt. Ungen har allergi mot katt og jeg for hunder
Sååå fin [emoji7]Vis vedlegget 252548
Fransk bulldog som heter arnold [emoji170] super glad i barn og verdens snilleste [emoji56]
Det er vel noen type hunder og katter som er allergivennlige? [emoji5] Er veldig koselig med dyr [emoji4]
Den ene pusejenta vår,Vis vedlegget 252342 Og den andre [emoji173]️
Vis vedlegget 252341 Begge er godt voksne damer, som vi har adoptert fra dyrebeskyttelsen
Bare hyggelig [emoji5]Det viste jeg egentlig men har ikke tenkt noe over det. Men skal virkelig undersøke det, takk for tipsen