Dyr

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Er det noen som merker forskjell på husdyrene deres etter dere ble gravide? :)

Fra før jeg fikk positiv test og ca en uke ville ikke pusen min se på, ikke komme i nærheten av meg engang og bare skula på meg :p Men så for to dager siden har han blitt fullstendig overbeskyttende! Han må ha kontroll på meg hele dagen, står ved siden av meg på morran og stirrer på meg til jeg står opp, prøver å vaske meg :p helt merkelig oppførsel på han!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Er det noen som merker forskjell på husdyrene deres etter dere ble gravide? :)

Fra før jeg fikk positiv test og ca en uke ville ikke pusen min se på, ikke komme i nærheten av meg engang og bare skula på meg :p Men så for to dager siden har han blitt fullstendig overbeskyttende! Han må ha kontroll på meg hele dagen, står ved siden av meg på morran og stirrer på meg til jeg står opp, prøver å vaske meg :p helt merkelig oppførsel på han!


Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke husdyr selv men har hørt at dyr kan merke når ei kvinne er gravid :) Spesielt vist det er matmora som er det!! Har en veninne som har katt og den la seg alltid på magen hennes og fotfulgte henne overalt når hun var gravid.
Så at dyr kan merke slike ting er jeg overbevist om :)
Litt artig at katten din var fornærmet til å begynne med, hehe :P
 
Har ikke husdyr selv men har hørt at dyr kan merke når ei kvinne er gravid :) Spesielt vist det er matmora som er det!! Har en veninne som har katt og den la seg alltid på magen hennes og fotfulgte henne overalt når hun var gravid.
Så at dyr kan merke slike ting er jeg overbevist om :)
Litt artig at katten din var fornærmet til å begynne med, hehe :P
Har aldri hørt om det før jeg skjønner du :) Veldig morsomt da! Hehe,ja, han var skikkelig surpomp. Sto å kosa med mannen mens han så bort på meg :p


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg har også katt, og når de sier det så har hu faktisk vært ekstra kosete og passa på meg i det siste. I dag morges våkna jeg med hu liggende nedenfor senga, og hvert dobesøk i natt har hu vært med;)
 
Katta her skal være kun hos meg og helst ligge på magen min:pHar vært sånn siden noen dager før jeg testet pos..Hu forandret oppførsel veldig så er sikker på at hu merker at d er noe på gang..Kjempe merkelig..Sånn var forrige katta også da jeg gikk gravid
 
Hadde kat da jeg gikk med mi første, og hun lå bestandig oppå magen min å skulle kose hele tiden, fulgte etter meg overalt! Tilogmed til bussen, og venta så fint ved busstoppet da jeg kom hjem :p Vi har hund nå, men han gjør ingenting, nesten så jeg er litt skuffa, haha :(
 
Katten til mamma ble plutselig veeeldig kjær i meg sist svangerskap :-p haha!
Får se hvordan den reagerer denne gangen :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Med datteren min opplevde jeg at ville fugler begynte å følge etter meg og synge :) Hunder skal bli mer underdanige i forhold til gravide ettersom det kun er alfatispen som får gå svanger i flokken. Det opplevde jeg med flere hunder sist :) Katter blir ofte kjæle og vil vokte deg :) kjærlighetserklæring det :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Merker forskjell på pusen her, men det kan være på grunn av alderen hans og, han er snart åtte måneder og klar for å kastreres :p
 
Jeg merket ingen ting på hunden første gang og jeg har heller ikke merket noen ting så langt i dette svangerskapet ;-)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hundene mine ble veldig kosete på magan min forrige gang, og ganske beskytsomme over meg. Men det var ikke før jeg var rundt 4 mnd på vei

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
 
Med datteren min opplevde jeg at ville fugler begynte å følge etter meg og synge :) Hunder skal bli mer underdanige i forhold til gravide ettersom det kun er alfatispen som får gå svanger i flokken. Det opplevde jeg med flere hunder sist :) Katter blir ofte kjæle og vil vokte deg :) kjærlighetserklæring det :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Her er både jeg og hunden "på tjukken", så det kan bli vanskelig:-p hehe, Neida... går nok så bra så. Nøye planlagt på begge fronter:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Her er både jeg og hunden "på tjukken", så det kan bli vanskelig:p hehe, Neida... går nok så bra så. Nøye planlagt på begge fronter:-D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
hehe. Da føler hun seg nok heldig og høyt verdsatt :D
Lykke til med både valper og baby :) (valper er morro, men guuu så godt det er når de har forlatt rede og de værste tårene har lagt seg) Ro <3
 
hehe. Da føler hun seg nok heldig og høyt verdsatt :D
Lykke til med både valper og baby :) (valper er morro, men guuu så godt det er når de har forlatt rede og de værste tårene har lagt seg) Ro <3
Oh yes! Veldig stas når de kommer, og veldig stas når de drar:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp