Buffi Forumet er livet 26 Feb 2007 #1 Kor mangen av dokke har det?? Eg har en pusekatt eg[:)] Konne godt tenkt mg å hatt hund og...Men mangler plass for øyebliket sjønnasen min[:D]
Kor mangen av dokke har det?? Eg har en pusekatt eg[:)] Konne godt tenkt mg å hatt hund og...Men mangler plass for øyebliket sjønnasen min[:D]
FrøkenM Forumet er livet 26 Feb 2007 #6 Akkurat nå har vi faktisk bare en katt men jeg har hatt i bøtter og lass av tropefugler [:)]
M mysen76 Gift med forumet 26 Feb 2007 #8 Jeg har en hund (border collie) å 4 pusekatter. 2 hannkatter å 2 hukatter. Jeg hentet 2 av kattene hos dyrebeskyttelsen i høst[:D]
Jeg har en hund (border collie) å 4 pusekatter. 2 hannkatter å 2 hukatter. Jeg hentet 2 av kattene hos dyrebeskyttelsen i høst[:D]
MICAmor Forumet er livet VIP 26 Feb 2007 #9 [:D]Har lillegullet[:D] -er jo hund det da [;)] Her i brytekamp med eldstegutten[:D] Lillegull er omplasseringshund fra FOD gården[:)]
[:D]Har lillegullet[:D] -er jo hund det da [;)] Her i brytekamp med eldstegutten[:D] Lillegull er omplasseringshund fra FOD gården[:)]
Buffi Forumet er livet 26 Feb 2007 #10 ORIGINAL: mysen76 Jeg har en hund (border collie) å 4 pusekatter. 2 hannkatter å 2 hukatter. Jeg hentet 2 av kattene hos dyrebeskyttelsen i høst[:D] Så bra du hjelper dyrebeskyttelsen[:D][:D] E selv medlem der[:)]
ORIGINAL: mysen76 Jeg har en hund (border collie) å 4 pusekatter. 2 hannkatter å 2 hukatter. Jeg hentet 2 av kattene hos dyrebeskyttelsen i høst[:D] Så bra du hjelper dyrebeskyttelsen[:D][:D] E selv medlem der[:)]
M Mesaana Forumet er livet 26 Feb 2007 #13 1 pus og masse hybelkaniner, og så ønsker jeg meg sterkt en hund[:)]
henriette25! Forumet er livet 26 Feb 2007 #14 vi har en bokser hann,som heter Jaro!! også ha vi ett hunn marsvin som heter Cruella(litt bitchy)...!!
vi har en bokser hann,som heter Jaro!! også ha vi ett hunn marsvin som heter Cruella(litt bitchy)...!!
L lilletrille84 Forelsket i forumet 26 Feb 2007 #16 Jeg har en rottweiler gutt på 18 mnd[:D] Får ikke til å legge ut bilde jeg....