Dyr som reagerer på graviditeten?

Stinky

Elsker forumet
Himmelbarn
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
har dere det?

Bikkja vår har seriøst blitt helt på styr! I dag har hu ligget på magen min, LENGE! Det er noe av det hu liker minst til vanlig. I tillegg har hu en lekegris (med sånne pipe i) som hu har bært med seg overalt i dag. Hver gang jeg har flytta den, så går hu å henter den. I sta da jeg skulle legge meg hopper hu ut av senga, henter grisen og flyr rundt i gangen å piper. Når jeg er ferdig på do følger hu etter meg opp i senga, jeg legger grisen i buret hennes, hu piper, står med den i munnen å skjelver. Hu nekter å ligge i buret med grisen, så jeg måtte bare la hu få ha den med i senga.. hu var rar sist jeg var gravid også (den gangen det gikk bra), men nå er hu ekstrem! Hu har ikke vært sånn før i dag heller. Flere som opplever lignende? Å hva søren skal jeg gjøre? Jeg vil ikke ha den jæskla grisen i senga, men jeg vil også sove etter 3 døgn med sykdom hos ettåringen som ikke før sove:hilarious::eek:
 
Her har katten vært litt forskjellig på hver svangerskap. Ved den første gutten var katten veldig klengete ville ligge oppå meg hver dag. Ved den andre gutten var ikke katten interessert i meg, men dagen før jeg fikk blødninger og ble innlagt på sykehuset i uke 34 ble han interessert. Var heller ikke interessert etterpå men var veldig interessert dagen før jeg fikk ny blødning og ble innlagt med å ta gutten med keisersnitt. Nå har katten vært litt interessert, så det blir spennende å se hvordan katten vil være denne gangen :cat
 
Hørtes både morsomt og litt slitsomt ut. Tror jeg hadde latt noen passe bikkja ett par dager
 
Min var veldig årvåken ved begge mine graviditeter :hilarious: ikke like ille som din da, håper det roer seg litt ;)
 
har dere det?

Bikkja vår har seriøst blitt helt på styr! I dag har hu ligget på magen min, LENGE! Det er noe av det hu liker minst til vanlig. I tillegg har hu en lekegris (med sånne pipe i) som hu har bært med seg overalt i dag. Hver gang jeg har flytta den, så går hu å henter den. I sta da jeg skulle legge meg hopper hu ut av senga, henter grisen og flyr rundt i gangen å piper. Når jeg er ferdig på do følger hu etter meg opp i senga, jeg legger grisen i buret hennes, hu piper, står med den i munnen å skjelver. Hu nekter å ligge i buret med grisen, så jeg måtte bare la hu få ha den med i senga.. hu var rar sist jeg var gravid også (den gangen det gikk bra), men nå er hu ekstrem! Hu har ikke vært sånn før i dag heller. Flere som opplever lignende? Å hva søren skal jeg gjøre? Jeg vil ikke ha den jæskla grisen i senga, men jeg vil også sove etter 3 døgn med sykdom hos ettåringen som ikke før sove:hilarious::eek:

Hun er ikke innbilt da? Høres nesten sånn ut. Beste da er i såfall fjerne «valpen» altså grisen her og gi mer mosjon og mindre mat! Min ene sliter med dette også og ved å la de beholde valpen trekker man det ut i tid. Min endte med betente jur pga melk som ble produsert.

Jeg merker heldigvis ikke noe på mine hunder, merket ikke noe sist heller!
 
Hun er ikke innbilt da? Høres nesten sånn ut. Beste da er i såfall fjerne «valpen» altså grisen her og gi mer mosjon og mindre mat! Min ene sliter med dette også og ved å la de beholde valpen trekker man det ut i tid. Min endte med betente jur pga melk som ble produsert.

Jeg merker heldigvis ikke noe på mine hunder, merket ikke noe sist heller!

Jeg har tenkt tanken jo, så skal prøve det du sier :)
 
Har ikke dyr, men merker at storesøster er mer kosete med meg. Hun er ei skikkelig pappa-jente til vanlig, men nå er hun veldig på å skal kose med meg.
 
Har ikke dyr, men merker at storesøster er mer kosete med meg. Hun er ei skikkelig pappa-jente til vanlig, men nå er hun veldig på å skal kose med meg.

Ååh, min roper BARE på pappa.. syns det er litt trist:p hu har vært mammajente siden hu ble født
 
Det høres slitsomt ut både for deg og for hunden, håper det gir seg snart :happy:

Her er hunkatten kun interessert i matfar, så blir spennende å se om hun viser mer interresse for meg etterhvert. Hankatten klenger alltid på meg, så kommer nok ikke til å merke forskjell :p
 
Det høres slitsomt ut både for deg og for hunden, håper det gir seg snart :happy:

Her er hunkatten kun interessert i matfar, så blir spennende å se om hun viser mer interresse for meg etterhvert. Hankatten klenger alltid på meg, så kommer nok ikke til å merke forskjell :p

Mest for hu tror jeg. Hu har lett etter grisen hele morgen, men den har jeg gjemt nå. Hu roa seg til slutt :p
 
Jeg har ikke dyr. Men var på besøk hos ei venninne i går, og katten hennes hoppa rett opp til meg og la seg på magen min :dog Det virka ikke som om det er noe den pleier å gjøre, men tenkte ikke mer over det før jeg leste her nå. Venninna mi vet ikke at jeg er gravid heller :smiley-ashamed004
 
Moren min har 3 hunder. Den ene skal ligge oppå magen min heeeele tiden når jeg er der. Noe den ikke pleier å gjøre med noen andre og heller ikke har gjort med meg tidligere
 
Har ikke tenkt noe særlig over det før nå, men katten har begynt å legge seg utenfor soverommet når jeg går opp i andre etasje om kvelden. Når jeg tenker over det så gjør hun ikke det med mannen hvis han går opp. Kan jo hende at hun merker noe.
 
Både katter og hund er mer kosete og ene katten er mer pratsom. Bortsett fra det merker jeg ikke så mye på dem enda
 
Niks, ingen endring under svangerskapene hos hunden. Men hun var deprimert i nærmere 1 år da første kom til verden
 
Syns hunden min nesten har trukket seg mer unna meg, og blitt mer pappa-jente etter at jeg ble gravid :arghh: Mistenker at hun blir en sjalu storesøster også, for når jeg holder en baby, skal hun alltid komme helt oppi meg og babyen :hilarious::hilarious: Btw: hva skjer me de GRUSOMME emojiene ?? haha...
 
Merker ingenting på hunden, men tidligere svangerskap har han ligget inntil magen når den begynner å bli stor og baby sparker :)
 
Back
Topp