dyr og barn

Stolt 2barns mamma

Gift med forumet
har du noen fine bilder av dine/ditt barn og dyret/dyrene dine???

elsker bilder av barn og dyr,er så herlig å se den kjærligheten de har for hverandre[:)]

og så må jeg ha litt bildetrøst da vi ga hundene våres vekk i går til hundehjelpen[&o][&o]

Skjønne bilder [:D]

Tror ikke jeg skal legge ut jeg, for da kommer vel bv politiet og ringer bv [8D]

ORIGINAL: fruktbar

Skjønne bilder [:D]

Tror ikke jeg skal legge ut jeg, for da kommer vel bv politiet og ringer bv [8D]

huh?hvorfor skulle de det?[8D]

herlige bilder[:)]

hva blanding er det? så litt ut som litt rottweiler og border collie ivertfall,om jeg ikke tar feil? utrolig fin ivertfall[:)]og for noen herlige barn[:D]

sorry store bilder [:)]

Olivia er veeldig facinert av alle hundene i familien! [:D](bare se om jeg husker hvordan jeg gjør detta...)
Ikke qoute

Uploaded with ImageShack.us[/image]

Uploaded with ImageShack.us[/image]

Vel, fant bare noen fra i fjor høst, og ikke klarte jeg å legge de inn uten all den teksten [8D] Men men[:)]

**poff**

Her er min lille voffseengel og datteren min Tatt for litt over 2 år siden

Så trist med hundene dine[:(]

Hvorfor måtte du gi dem bort ?

ORIGINAL: stolt mamma 2008

har du noen fine bilder av dine/ditt barn og dyret/dyrene dine???

elsker bilder av barn og dyr,er så herlig å se den kjærligheten de har for hverandre[:)]

og så må jeg ha litt bildetrøst da vi ga hundene våres vekk i går til hundehjelpen[&o][&o]

hadde blitt lite kjærlighet på det bildet[8D] pus liker ikke babyer og går i stoooor bue rudt andrea[:D]

ORIGINAL: lone2

Spør du meg?

ORIGINAL: lone2

vi bodde en plass som vi skulle bo til vi fikk kjøpe noe selv,og der var det ikke noe problem med hunder eller noe. men så oppdaga vi masse sopp og ja,rett og slett en helsefarlig leilighet så da måtte vi ut på leiemarkedet.. vi ringte vel og så på 10 forskjellige plasser og ble bare avvist pga hundene,noen plasser var det greit med hund men ikke den rasen vi hadde ([:(][:(]). Så fikk vi endelig en plass da,men her tok vi en annen vri og sa ikke noe om hundene før vi hadde snakka med han en goood stund og da hadde vi egentlig fått plassen,men han ville ikke ha hundene inne.. men vi fikk ha dem med oss hit hvis vi laga garde til dem og at vi aldri hadde dem inne.. var utrolig trist med tanken,men vi ville jo selvfølgelig ha med hele familien..

Vi klarte å prøve i 1 mnd før vi fant ut at det beste for dem og oss var hvis de fikk et hjem der de kan få det de trives best med og kan være både inne og ute.. De har stått å hylt på oss,var helt overkosete når vi slapp dem ut og ja,det ble for tøft for vår kjærlighet for hverandre..

Vi er ikke noe glad i hund og garde,og ivertfall ikke når hundene ikke er vandt med det selv.. de hadde det jo sånnsett godt også da med tanke på at vi hadde en ovn til dem der inne,de fikk ha burene sine der inne og stor og god plass,men pga kjærligheten så ble det for tungt[:o]

så kvelden i går og dagen i dag har vært utrolig tung[:(]

Back
Topp