Dynevask..

Vulcano

Elsker forumet
Noen som har erfaring med å vaske dyner/puter i vaskemaskin?.. (ikke de med dun da..) Og vet dere hva det koster sånn ca. å få de renset?

hvor ofte vasker/renser dere?

Har tre dyner (litt tynne - ikke dun) som jeg har vasket mange ganger i vaskemaskinen - og så tørker jeg de bare på badet [:)] har også vasket dundyner i vaskemaskinen, men da tar jeg de i tørketrommelen etterpå, for hvis de ligger og tørker, bekynner de å lukte rart [:'(]

putene vasker jeg også i vaskemaskinen og tøsker de på badegulvet.

både dynene og putene tørker over natten [:)]

ORIGINAL: tonje07

Har tre dyner (litt tynne - ikke dun) som jeg har vasket mange ganger i vaskemaskinen - og så tørker jeg de bare på badet [:)] har også vasket dundyner i vaskemaskinen, men da tar jeg de i tørketrommelen etterpå, for hvis de ligger og tørker, bekynner de å lukte rart [:'(]

putene vasker jeg også i vaskemaskinen og tøsker de på badegulvet.

både dynene og putene tørker over natten [:)]

oki. hørtes enkelt og greit ut![;)] har maskin som tåler max. 5 kg. men får satse på at de tynneste dynene går da!

Et godt tips er å putte tennisballer inn i tørketrommelen når du skal tørke putene. Da blir de 'fluffet' samtidig og blir 'helt' som nye[;)]

ORIGINAL: Minimeg

vasker dynene i vaskemaskinen jeg ja. Tørker de i tørketrommelen, men kan også tørkes utenfor ja.

ORIGINAL: Minimeg

vasker dynene i vaskemaskinen jeg ja. Tørker de i tørketrommelen, men kan også tørkes utenfor ja.

Back
Topp