Dynestørrelse?

Inus

Blir kjent med forumet
Hvilken størrelse på dyne er vanlig å bruke i sprinkelseng fra starten?
65x80 eller 80x100?

Ble så usikker på hva vi skal velge? Noen erfaringer og tips? [emoji4]

80-100 til seng og 65x80 til vogn. Men har en bedside crib til å begynne med så tror jeg må skaffe en 65x80 til for å slippe å dra den frem og tilbake mellom vogna og senga.

Det jeg også hadde tenkt [emoji4] men så ble jeg så usikker på om 80x100 blir stort mens de er så små [emoji85]

100x80 til sprinkelseng, 80x65 til vugge og vogn :)

Flotters! Da bestiller jeg på nett. Jeg gjør hva som helst for å slippe å gå inn i en butikk :blackeye::joyful:
Hehehe, jeg gjorde unna en del bestillinger på nett i dag selv også.. Sånne kjedelige ting som madrass og stellematte osv :p Nå gjenstår egentlig bare "stelleprodukter" på lista vår! :) Også vinterpose da, om ikke sambo kan godta å bruke den gamle vi har...

80x100 i seng. Den mindre er passende til vogn. Hadde begge deler sist, men brukte ikke den til vogn så mye. Hadde sommer barn og pakket henne uansett inn i ull/skinn pose på vinteren og neste sommer var det tepper hun fikk :)

Hehehe, jeg gjorde unna en del bestillinger på nett i dag selv også.. Sånne kjedelige ting som madrass og stellematte osv [emoji14] Nå gjenstår egentlig bare "stelleprodukter" på lista vår! :) Også vinterpose da, om ikke sambo kan godta å bruke den gamle vi har...
Hva legger du i stelleprodukter?
Syntes det fulgte så mye med i babypakkene eg har henta (rema, apotek1, venter enda på at kiwi skal få inn...), at det får være nok for ei stund. Men det kan være noe eg ikkje har tenkt på, som ikke er i de....? [emoji4]

Syntes det fulgte så mye med i babypakkene eg har henta (rema, apotek1, venter enda på at kiwi skal få inn...), at det får være nok for ei stund. Men det kan være noe eg ikkje har tenkt på, som ikke er i de....? [emoji4]

Samme lurer jeg på

Samme lurer jeg på
Jeg er litt picky.. Så jeg vil ha stelleproduktene fra Lykkelig som liten.. :-) Men pakkene fra Kiwi/Rema/Apoteket er nok helt dekkende ift. hva man trenger av ulike produkter :)

Jeg er litt picky.. Så jeg vil ha stelleproduktene fra Lykkelig som liten.. :-) Men pakkene fra Kiwi/Rema/Apoteket er nok helt dekkende ift. hva man trenger av ulike produkter :)
Ok, takk for svar [emoji4] Da holder eg på planen min - benytte produktene eg har fått gratis og heller se an behovet etterhvert [emoji106]

Back
Topp