Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100x80 til sprinkelseng, 80x65 til vugge og vogn
Jeg ville hatt 80×65 til bedside crib.Men hva med bedsidecrib? Vet du det?
Har ikke tenkt å ha det selv, bruker vugge fordi vi har det. Men ville valgt 80x65Men hva med bedsidecrib? Vet du det?
Jeg ville hatt 80×65 til bedside crib.
Hvilken størrelse på dyne er vanlig å bruke i sprinkelseng fra starten?
65x80 eller 80x100?
Ble så usikker på hva vi skal velge? Noen erfaringer og tips? [emoji4]
Hehehe, jeg gjorde unna en del bestillinger på nett i dag selv også.. Sånne kjedelige ting som madrass og stellematte osv Nå gjenstår egentlig bare "stelleprodukter" på lista vår! Også vinterpose da, om ikke sambo kan godta å bruke den gamle vi har...Flotters! Da bestiller jeg på nett. Jeg gjør hva som helst for å slippe å gå inn i en butikk
Hva legger du i stelleprodukter?Hehehe, jeg gjorde unna en del bestillinger på nett i dag selv også.. Sånne kjedelige ting som madrass og stellematte osv [emoji14] Nå gjenstår egentlig bare "stelleprodukter" på lista vår! Også vinterpose da, om ikke sambo kan godta å bruke den gamle vi har...
Hva legger du i stelleprodukter?
Syntes det fulgte så mye med i babypakkene eg har henta (rema, apotek1, venter enda på at kiwi skal få inn...), at det får være nok for ei stund. Men det kan være noe eg ikkje har tenkt på, som ikke er i de....? [emoji4]
Hva legger du i stelleprodukter?
Syntes det fulgte så mye med i babypakkene eg har henta (rema, apotek1, venter enda på at kiwi skal få inn...), at det får være nok for ei stund. Men det kan være noe eg ikkje har tenkt på, som ikke er i de....? [emoji4]
Jeg er litt picky.. Så jeg vil ha stelleproduktene fra Lykkelig som liten.. Men pakkene fra Kiwi/Rema/Apoteket er nok helt dekkende ift. hva man trenger av ulike produkterSamme lurer jeg på
Jeg har kjøpt 65 x 80 til bedside crib.Men hva med bedsidecrib? Vet du det?
Ok, takk for svar [emoji4] Da holder eg på planen min - benytte produktene eg har fått gratis og heller se an behovet etterhvert [emoji106]Jeg er litt picky.. Så jeg vil ha stelleproduktene fra Lykkelig som liten.. Men pakkene fra Kiwi/Rema/Apoteket er nok helt dekkende ift. hva man trenger av ulike produkter