Dyner???

Caroline :)

Elsker forumet
Er det noen av dere som har peil eller kan komme med anbefalinger:) Skal kjøpe dyner, men hva er best. Sommerdyne/helårsdyne? Dundyne/fiberdyne? :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har vi helårsdyne... babydyna e dundyne.. de andre to e fiberdyne..
Brukte babydyna i vogna og vugga. (Hadde baby i slutten av april sist).. no bli d nok vognpose i vogna.

Vi har kjøpt fiberdyner til bebien siden jeg har kraftig allergi mot dun :P
Reagerer på allergivennlige dundyner også så tar ingen sjangser siden pappaen min også har samme allergien:)
Men er helårsdyner :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Dundyne 65x80 til lillegutt her :) tror det er helårs.. 115 gram eller noe.. den vil jeg muligens bruke i vogna også til å begynne med.. Er det dumt å bruke samme dyne til vogn og vugge? tenkte litt hygienemessig.... de sier jo dundyne er det beste :) det synes jeg selv også! Fiberdyner blir så klamme og klumpete For min smak.. men finnes sikkert gode fiberdyner hvis en bare investerer i noen litt dyrere typer :)

Dundyne 65x80 til lillegutt her :) tror det er helårs.. 115 gram eller noe.. den vil jeg muligens bruke i vogna også til å begynne med.. Er det dumt å bruke samme dyne til vogn og vugge? tenkte litt hygienemessig.... de sier jo dundyne er det beste :) det synes jeg selv også! Fiberdyner blir så klamme og klumpete For min smak.. men finnes sikkert gode fiberdyner hvis en bare investerer i noen litt dyrere typer :)

Jeg har ikke hatt problemer med klumper i fiberdyner, men er veldig nøye på å riste både dyner og puter ofte :)
Rister annenhver dag :)
Kan hende at det hjelper masse :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Tenkte å ha en til vogn, en til vugge/kurv og en til sprinkelseng. Har dere kjøpt den minste 65x80 til sprinkelseng eller gått til str over med en gang? :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke hatt problemer med klumper i fiberdyner, men er veldig nøye på å riste både dyner og puter ofte :)
Rister annenhver dag :)
Kan hende at det hjelper masse :)

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

neida, jeg er ikke den mest erfarne fiberdynebrukeren, men vi har hatt et par fiberdyner.. Og jeg føler når de er brukt en stund, mister de litt "luften" og spensten.. Men det har nok ikke vært beste kvaliteten..
liker uansett bedre dundyner, for de er det mer "krasle"lyd i, og er litt stivere på et vis.. :) da blir de heller ikke så klamme, og jeg føler de puster bedre.. :) men det er jo smak og behag.. :) alle dyner holder seg nok bedre hvis en er flinke til å riste de opp litt ja :) det er ikke jeg flink til!

Vi har kun kjøpt til sprinkelseng, en 80x100 dundyne, har tenkt å ha vognpose i vognen. Å vugge kommer vi kun bruke dagtid å de første månedene så tenker meg at det håller med teppe/pledd til den.

Jeg kjøpte dundyne på KID på 50% i forrige uke. Var på KID i dag også, og da var det ennå 50%. Om det er fordi de ikke har fått solgt ut, eller om det er sånn overalt, vet jeg ikke. men verdt å sjekke hvis du vil ha dundyne :)

neida, jeg er ikke den mest erfarne fiberdynebrukeren, men vi har hatt et par fiberdyner.. Og jeg føler når de er brukt en stund, mister de litt "luften" og spensten.. Men det har nok ikke vært beste kvaliteten..
liker uansett bedre dundyner, for de er det mer "krasle"lyd i, og er litt stivere på et vis.. :) da blir de heller ikke så klamme, og jeg føler de puster bedre.. :) men det er jo smak og behag.. :) alle dyner holder seg nok bedre hvis en er flinke til å riste de opp litt ja :) det er ikke jeg flink til!
Ja, dyner er veldig smak og behag ;P

Hanne Caroline Moen
On Iphone 4

Har begge deler men bruker bare dun. Den regulerer temperaturen mye bedre :)

Back
Topp